Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel gebruik je hoofdzakelijk voor een bezoek aan de Golden Rock. Geen bijzonder hotel en weinig sfeervol. Voor een nacht is het te doen. Toen wij er waren regende het pijpenstelen en het vocht stond aan de binnenkant van de ramen. Diner is ok maar is geen topper. Ontbijt is minimaal maar goed. Wel mooi dat er veel jongeren als leerling werken om het vak te leren. Personeel is aardig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Veel aanbod is er niet, maar dit hotel is schoon en de bediening uitermate vriendelijk. Het eten is prima en het uitzicht fenomenaal. Vanaf dit hotel loop je in 5 minuten naar de gouden rots. Je kunt er mooi lacquerware kopen, maar erg duur vergeleken met andere plaatsen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Het is een schoon eenvoudig hotel. Naar de kamers is een doolhof aan trappen. De menu kaart is eenvoudig, het eten is goed.
Uitzicht aan een raam tafel prachtig.
WiFi slecht.
Goed hotel indien je de gouden rots op je gemak wil bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017

Na aankomst met de vrachtauto boven op de berg, is nog maar eventjes lopen naar dit hotel.
Het inchecken is zo klaar en ik word naar mijn kamer gebracht.
Alle kamers kijken richting het oosten, dus bij helder weer zie je de zon opkomen.
Wifi is alleen beschikbaar in de lobby en restaurant.
De kamerprijs is aan de hoge kant, maar wat wil je ook, als je zo vlakbij de gouden rots kunt overnachten.
Het eten in het restaurant is goed, maar het bedienend personeel schijnt aldoor in een grote haast te moeten werken. Het eten staat in een mum van tijd op tafel en na de beëindiging van een gang, staat het volgende gerecht alweer op tafel.
Bij het ontbijt gaat het precies zo. Wel een goed ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier een nacht overnacht na een bezoek aan de Gouden Rots. Eind september is het nog de natte moesson waardoor er veel regen viel en alles een klamme natte indruk maakte. Het vinden van de kamer was een uitdaging met gangen met kamers op verschillende niveau's. De in dit restaurant geserveerde avondmaaltijd was niet goed te noemen. Volgens onze gids is dit het gevolg van het feit dat de chef-kok regelmatig wisselt. Het ontbijt gaat min of meer o bestelling maar met een heel geringe keuze.
Gezien de entourage en de bijzondere plek waarop dit hotel ligt is het voldoende voor een nacht. Afgezien van het feit dat er op die plek niet voor een tweede dag iets te doen zou zijn, is dit dan ook het maximum.

Datum van verblijf: september 2016