“De beste cappucino van Masaka”

Plot 99 Coffeehouse & Lounge
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Masaka
Keukens: Belgisch, Pizzeria, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
11 februari 2018 beoordeeld

Wekelijks ga ik langs bij Plot 99. Het is mooi centraal en toch rustig gelegen. Omdat het boven op een heuvel ligt is er altijd een fris briesje. Goede wifi. Donderdag is pizzadag! De tweede pizza voor half geld. Jammer dat Plot op dinsdag gesloten is.

Datum van bezoek: februari 2018
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Hallo Michel,

Bedankt voor de leuke complimenten, en sorry dat we dinsdag gesloten zijn, maar af en toe heeft ons personeel ook wat rust nodig :)
Tot ziens!

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plek, goed eten voor echt een goede prijs (lees, voordelig). En de koffie is nergens zo lekker te krijgen in Masaka als bij PLOT99. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016

Lieve Chantal,

Bedankt voor je voordelige review!

3 december 2015 beoordeeld

Een heerlijke oase aan rust op een heuvel die uitkijkt over Masaka. Gerunt door een Belgisch stel, proberen ze je het vanaf binnenkomst naar je zin te maken. Goed bier en heerlijk eten. Service was ook fantastisch, wat ons bijblijft was een lokale jongen die daar werkte die in bijna elke taal van de gasten wel hallo en tot ziens kon zeggen... dat is pas toewijding!

Datum van bezoek: maart 2015
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2016

Guillermo! Bedankt voor de leuke lieve woorden! Emmanuel, de talenknobbel heeft ons helaas verlaten voor nieuwe horizonten in Kampala. We missen zijn multiculturele begroetingen.
Hopelijk tot een volgende keer!

17 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag daar geweest voor soda en something small. Ben nog aan het herstellen. Keuken hygiene ver onder de maat. Eens maar nooit meer!

Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2015

Beste Joeganda,
Wat heeft u precies gegeten? Het spijt me erg dat u ziek bent geworden en hoop natuurlijk dat het niet van ons eten is. Dat is nog nooit voorgekomen in de 2,5 jaar dat we open zijn.
Maar ik ga het zeker uitzoeken en nodig u uit om toch nog een keer te komen en onze keuken te bezoeken, zodat u met eigen ogen kan zien dat onze keuken hygiene ver boven de maat is.

19 november 2014 beoordeeld

er zijn wel 583 redenen om plot 99 even te verkennen! heerlijke tiramisu,sensational frozen margarita`s, geweldig uitzicht en leuk personeel/vaste klanten om er maar enkele te noemen ... Een leuke getaway na het chaotische Kampala. Toch goesting in wat verkenning? De managers Lenke en Reggie kunnen je op weg helpen ( bezoek aan het meer, kunstenaarsheuvel, projecten ...)

Datum van bezoek: november 2014
    • Sfeer
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2014

Hey Tina, thx for the nice review! Glad you enjoyed our frozen margarita, as it seems to be a bit of a hidden gem.

Reizigers die Plot 99 Coffeehouse & Lounge bekeken, bekeken ook

In Plot 99 Coffeehouse & Lounge geweest? Deel je ervaringen!