“Heerlijke koffie en meer”

Plot 99 Coffeehouse & Lounge
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Masaka
Keukens: Belgisch, Pizzeria, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plek, goed eten voor echt een goede prijs (lees, voordelig). En de koffie is nergens zo lekker te krijgen in Masaka als bij PLOT99. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016

Lieve Chantal,

Bedankt voor je voordelige review!

3 december 2015 beoordeeld

Een heerlijke oase aan rust op een heuvel die uitkijkt over Masaka. Gerunt door een Belgisch stel, proberen ze je het vanaf binnenkomst naar je zin te maken. Goed bier en heerlijk eten. Service was ook fantastisch, wat ons bijblijft was een lokale jongen die daar werkte die in bijna elke taal van de gasten wel hallo en tot ziens kon zeggen... dat is pas toewijding!

Datum van bezoek: maart 2015
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2016

Guillermo! Bedankt voor de leuke lieve woorden! Emmanuel, de talenknobbel heeft ons helaas verlaten voor nieuwe horizonten in Kampala. We missen zijn multiculturele begroetingen.
Hopelijk tot een volgende keer!

17 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag daar geweest voor soda en something small. Ben nog aan het herstellen. Keuken hygiene ver onder de maat. Eens maar nooit meer!

Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2015

Beste Joeganda,
Wat heeft u precies gegeten? Het spijt me erg dat u ziek bent geworden en hoop natuurlijk dat het niet van ons eten is. Dat is nog nooit voorgekomen in de 2,5 jaar dat we open zijn.
Maar ik ga het zeker uitzoeken en nodig u uit om toch nog een keer te komen en onze keuken te bezoeken, zodat u met eigen ogen kan zien dat onze keuken hygiene ver boven de maat is.

19 november 2014 beoordeeld

er zijn wel 583 redenen om plot 99 even te verkennen! heerlijke tiramisu,sensational frozen margarita`s, geweldig uitzicht en leuk personeel/vaste klanten om er maar enkele te noemen ... Een leuke getaway na het chaotische Kampala. Toch goesting in wat verkenning? De managers Lenke en Reggie kunnen je op weg helpen ( bezoek aan het meer, kunstenaarsheuvel, projecten ...)

Datum van bezoek: november 2014
    • Sfeer
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2014

Hey Tina, thx for the nice review! Glad you enjoyed our frozen margarita, as it seems to be a bit of a hidden gem.

25 juni 2014 beoordeeld

Wij hebben 8 weken in Uganda doorgebracht, in de weekenden bezochten we meestal Masaka. Plot 99 is dan de meest geschikte plek om lekker te eten en even te relaxen. Je kunt zowel binnen als buiten genieten van heerlijke gerechten of een lekker drankje. De koffie is er heerlijk en het personeel is kundig en super vriendelijk. Een aanrader voor mensen die kwaliteit weten te waarderen.

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Nou Theo, dat doet ons plezier, dat je onze zin voor kwaliteit weet te waarderen! Hartelijk dank en tot de volgende keer!

Reizigers die Plot 99 Coffeehouse & Lounge bekeken, bekeken ook

In Plot 99 Coffeehouse & Lounge geweest? Deel je ervaringen!