“Een aanrader”

Keukens: Belgisch, Pizzeria, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
25 juni 2014 beoordeeld

Wij hebben 8 weken in Uganda doorgebracht, in de weekenden bezochten we meestal Masaka. Plot 99 is dan de meest geschikte plek om lekker te eten en even te relaxen. Je kunt zowel binnen als buiten genieten van heerlijke gerechten of een lekker drankje. De koffie is er heerlijk en het personeel is kundig en super vriendelijk. Een aanrader voor mensen die kwaliteit weten te waarderen.

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2014

Nou Theo, dat doet ons plezier, dat je onze zin voor kwaliteit weet te waarderen! Hartelijk dank en tot de volgende keer!

27 mei 2014 beoordeeld

Plot 99 ligt op een heuvel in Masaka. Het uitzicht, vooral in de avond, is adembenemend. De Belgische eigenaren en hun medewerkers zorgen ervoor dat je je bij hen direct thuis voelt.

Datum van bezoek: mei 2014

Hallo Anton, such nice words, thank you very much!

13 januari 2014 beoordeeld

Ik verbleef een maand in Masaka en heb regelmatig bij dit restaurant gegeten of een drankje gedronken. Lekker eten en dat voor een lage prijs. Super vriendelijk personeel en een geweldig utizicht. Daarnaast ook nog eens wifi om af en toe even contact te hebben met het thuisfront. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2013
    • Sfeer
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2014

Lisa thank you so much for your nice review! Echt lief. Vele Oegandese warme groetjes from the whole team xxx

7 januari 2014 beoordeeld

Een heerlijke plek om even te ontspannen met een lekker kop koffie of een lekker gerechtje! Het eten is goed en meer als genoeg. De bediening is echt super en je komt er zeker niks te kort.

Datum van bezoek: november 2013
    • Sfeer
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2014

Liza thanks girl you remembered to write for us! Dont forget about your Uganda experience and spread the word in NL how wonderful it is! Love from the whole team

22 maart 2013 beoordeeld

Geweldig plekje, Resty bedankt voor de verhalen en je enthousiasme. We overnachtten in hotel Zebra en brachten in Plot 99 de dag door om even uit te rusten voordat we naar Tanzania vertrokken.

Datum van bezoek: maart 2013
    • Sfeer
Lenke S, Owner van Plot 99 Coffeehouse & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2013

Het was gezellig jullie hier te hebben! Bedankt voor jullie interesse en leuke babbel en ook voor deze review. Tot ziens!

Reizigers die Plot 99 Coffeehouse & Lounge bekeken, bekeken ook

In Plot 99 Coffeehouse & Lounge geweest? Deel je ervaringen!