“Beste wifi en elke vrijdag BBQ”
Beoordeling van Cafe Frikadellen - GESLOTEN

Cafe Frikadellen
Keukens: Europees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
11 februari 2018 beoordeeld

Wekelijks bezoek ik Cafe Frikandellen. Je hebt hier prima wifi, goede koffie en het eten heeft een goede prijskwaliteitverhouding. Elke vrijdag BBQ

Datum van bezoek: januari 2018

2 december 2017 beoordeeld

Het is een beschutte plek waar je heel relaxed kunt eten. De mensen die er werken zijn heel erg aardig en je krijgt er ook veel te horen over de organisatie Uganda Child Care. Erg interessant. Er is ook een craftshop waar je leuke typisch afrikaanse crafts kunt kopen. Leuke ervaring. Het duurt soms wel wat lang voordat het eten klaar is.

Datum van bezoek: november 2017
26 oktober 2016 beoordeeld

Sfeervol, goed eten, fijne bediening, ruime keuze in gerechten, prima WiFi, schaduwrijke plekken buiten, prettige sfeer binnen. Ook een goede mogelijkheid om te douchen!

Datum van bezoek: oktober 2016
12 juli 2016 beoordeeld

Tijdens mijn verblijf in Masaka heb ik hier een aantal keer gegeten. Het eten is prima! Wifi verbinding is redelijk goed bij Frikadellen. Fijne plek om te zitten met vriendelijk personeel. De BBQ op vrijdagavond is zeker een aanrader! Heerlijk eten.

Datum van bezoek: april 2016
3 december 2015 beoordeeld

Simpel doch goed, hebben er 1 keer geluncht en dat beviel prima. Simpele kaart en goede service. Zeker een aanrader in Masaka.

Datum van bezoek: maart 2015

Reizigers die Cafe Frikadellen bekeken, bekeken ook