Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

We verbleven in deze logde op korte afstand naar het Zion NP.
Het is een eenvoudige logde maar alles is aanwezig, zelfs een klein ontbijt in de ochtend.
Je kunt er voor de deur gratis parkeren.
Een prima slaapplaats gelegen in een leuk dorpje, Springdale

Datum van verblijf: oktober 2018
Tamuna T, Guest Relations Manager van Historic Pioneer Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Bedankt voor zo'n goede beoordeling voor ons. Ons bedrijf hecht veel waarde aan klanttevredenheid en beschouwt dit als een topprioriteit en we verbinden ons ertoe onze klanten te informeren over diensten en voorzieningen die voor het inchecken zijn vermeld. We kijken ernaar uit om je weer te zien.

Historische Pioneer Lodge

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Voor de 2de maal in deze lodge verbleven, maar zeker niet meer voor herhaling vatbaar. Kamers werden niet grondig gekuist. Het ontbijt werd aangeboden in het chinees restaurant tegenover de lodge. Zeer weinig keuze in ontbijt, waarvan het toastbrood duidelijk enkele dagen oud was. 1 dag was er fruitsap, andere dag niet. We mochten niet in de zaak eten, maar ons ontbijt meenemen naar 1 van de vuile tafels buiten, als ze nog vrij waren. De doorgang naar de zitbanken binnen werd afgesloten door een stinkende vuilbak. Je kon eieren of worstjes bestellen aan de balie. Deze werden klaar gemaakt en verpakt meegeven alsof je iets bij de chinees afhaalt. Aan het zwembad niet gelegen omdat het hier naar rioolwater rook. Dit was die avond ook zo in onze kamer. Als je een douche nam kwam het rioolwater naar boven aan de lavabo. Ons zie je er in ieder geval nooit meer terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Tamuna T, Guest Relations Manager van Historic Pioneer Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

ChrisKarasiewicz,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze online enquête over je recente verblijf in ons hotel te voltooien.

Namens ons hele team wil ik mijn excuses aanbieden dat ik uw verwachtingen niet heb overtroffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen de door u verstrekte feedback gebruiken om verbeteringen aan te brengen om ervoor te zorgen dat we in de toekomst een uitzonderlijke ervaring bieden voor onze gasten.

Ik hoop dat u zult overwegen om opnieuw bij ons te blijven, zodat we nog een kans hebben om u een superieure ervaring te bieden.

Oprecht,
De historische Pioneer Lodge.

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Bij aankomst bleek dat ons appartement dubbel geboekt was. Dit was een fout van Expedia. De jongen die ons te woord stond was erg onervaren en gaf ons eerst de sleutel van een appartement mee, hoe we daar met 6 personen moesten slapen zou ik niet weten... Dus we gingen terug naar de receptie. Daar belde de jongen de manager. Zij kwam vertellen dat het appartement overboekt was. Ze loste het netjes op doordat we met 3 stellen, 3 aparte kamers kregen voor dezelfde prijs. Een hele nette oplossing.

De kamers waren best gehorig, maar wel netjes. De locatie is goed! Vlakbij de ingang van Zion en met diverse restaurantjes in de buurt. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad.

Het ontbijt is in een gebouw aan de overkant. Je schept zelf op. Er waren pannenkoekjes, wafels, eieren en toast, koffie en thee. Genoeg om de dag mee te beginnen.

Kamertip: De bovenste verdieping heeft minder last van lawaai van andere kamers.
Datum van verblijf: juni 2018

DenMar3,

Bedankt voor je geweldige beoordeling van onze lodge! We hopen dat iedereen die onze woning bezoekt zich thuis kan voelen bij ons en we ons best doen om aan de behoeften van elke gast te voldoen. Om onze gasten beter van dienst te kunnen zijn, hoeven we niet langer extra in rekening te brengen voor de Canyon View-kamers.

We hebben het geluk dat we op deze geweldige plek kunnen wonen en werken en zijn blij dat onze gasten net zo van Zion kunnen genieten als wij. We waarderen beoordelingen van gasten op TripAdvisor enorm en kijken uit naar suggesties om de ervaring van toekomstige en toekomstige klanten te verbeteren. terugkerende
  gasten.

Vriendelijke groeten,
Historic Pioneer Lodge

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij een lodge is het niet nodig om heel veel te verwachten en dat geldt dus zeker ook voor deze. Wat mij echter stoorde was dat bij aankomst een borg gereserveerd werd op mijn creditcard en dat deze na plm 10 dagen nog niet teruggestort werd. Ik heb gebeld en men antwoordde dat zij alles goed gedaan hadden en dat ik maar contact moest zoeken met mijn bank. Het probleem is bij het schrijven van deze recentie helaas nog steeds niet opgelost. Erg irritant bedrijf.

Datum van verblijf: juli 2018
Tamuna T, Public Relations Manager van Historic Pioneer Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je waardevolle feedback te delen. Onze excuses voor de ongelukkige problemen die u tijdens uw verblijf tegenkwam.

Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en het delen van uw feedback met ons, het zal ons in staat stellen om onze service en algehele ervaring te verbeteren.
We zijn trots op de kwaliteit van de dienstverlening van onze medewerkers, u hebt gewezen op verbeteringsgebieden waar ik persoonlijk aan werk om een ​​onberispelijke service te bieden in elk deel van het hotel. Daarom bied ik mijn excuses aan voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf had en verzeker u dat deze geïsoleerde situaties worden gecorrigeerd.

A & B Hotels

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel gekozen op basis van de 4 sterren op Tripadvisor. Is het echt niet waard!

Laat ik beginnen met de positieve punten:
- het uitzicht is prachtig
- goede locatie kort bij restaurants en supermarkt
- we hadden een appartement met keuken en 2 badkamers
- goede bedden

Het hotel heeft 3 grote problemen:
- schoonmaak: op het eerste gezicht lijkt alles schoon, maar als je iets beter gaat kijken en kastjes open doet dan is het gewoon smerig! Dat zie je ook in de ontbijtruimte bij de Chinees aan de overkant. Bovendien hadden wij nog het probleem dat op een gegeven moment de keuken blank stond, omdat water uit de koelkast liep. De bodem van de koelkast stond vol met condenswater. Hoog nodig tijd om te ontdooien!
- ontbijt: je moet het ontbijt ophalen bij het Chinese restaurant wat je in een tempex verpakking meekrijgt. Er is slechts 1 medewerker die het ontbijt voor je samenstelt. Toen de koffie op was hebben we dus een kwartier moeten wachten. Toen waren de eieren en pannekoeken al flink afgekoeld.
- zwembad: ligt naast de afvalcontainers en heeft veel te weinig zitplaatsen. Er zijn ook te weinig schaduwplekken. De aankleding rondom het zwembad is ook primitief met veel beton.

En een aantal kleinere problemen:
- wifi kan beter
- tv ontvangst is slecht (wel 2 tvs in appartement waar je dan niet zo veel aan hebt)
- winterdekbedden op het bed terwijl het buiten 35 graden is
- wc die continue doorloopt
- overvolle parkeerplaats

Ik geef 2 sterren voor de grootte van het appartement en de locatie.

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste gast,