Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Perfecte locatie, vlakbij park op 10 min wandelen of met gratis shuttle voor de deur. zeer goed onthaal, grote kamers en zwembad voor de kids. Dikke aanrader! Het restaurant erbij - The spotted dog - is ook een aanrader. Best wel vooraf boeken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 november 2017

Dit hotel is gunstig gelegen ten opzichte van Zion NP. Het pendelbusje stop vooor de deur. Verder een mooi opgezet hotel, tegen een heuvel. Heerlijk zwembad. er is een restaurant vlakbij, waar ook het ontbijt wordt geserveerd. Alleen de badkamer is aan de kleine kant, ook doordat de wc in de badkamer is.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen motel aan de ingang van Zion nat park. Ruime kamers met terras, vriendelijk personeel en een gratis shuttle op wandelafstand die je tot diverse plaatsen in het park brengt. Neem minimum 2 à 3 overnachtingen om ten volle te genieten van de wandelingen in Zion.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 11 januari 2017

Vlak voor ingang Zion NP in Springdale. Vriendelijke ontvangst in januari 2017. Aangezien niet alle kamers waren volgeboekt, kregen wij een gratis upgrade. Wij kregen direct tips voor diner/ontbijt: handig want in januari zijn een aantal restaurants gesloten, zoals het restaurant van Flanigan's. Ook kregen wij goede tips over wandelroutes.
Zwembad was in januari dicht. Heerlijke hottub aanwezig (na een dag wandelen); handdoeken worden bij receptie meegegeven.
Ruime en schone kamer. Bedden waren voor mij te zacht. Je zakte in het bed weg. Hierdoor sliep ik niet zo goed.
Prijs/kwaliteit redelijk: 120 euro p.n. in laagseizoen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 1 juli 2014

De Flanigan's Inn is een leuke en erg goede locatie aan de Zion Blvd. Ruime ka er, goed bed, schone douche/wc gelegenheid. Dik voor elkaar. Ook nog een leuk zwembad wat wil een mens nog meer als je in Zion en omgeving bent. Zeer goede locatie. Om lekker te eten hoef je niet ver want het Spotted Dog cafe/restaurant is onderdeel van het complex en heeft een prachtig uitzicht, als je buiten zit, over de bergen van Zion.

Datum van verblijf: juni 2014