Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Zalige nacht aan de voet van Zion National Park. Vriendelijk en behulpzaam personeel en extra pluim voor de service aan het inbegrepen ontbijt. Enige minpuntje was de ijskast op de kamer die iets lawaaierig was maar dat was eenvoudig opgelost met de stekker uit te trekken

Datum van verblijf: juli 2018
Michael D, General Manager van Holiday Inn Express Springdale - Zion Natl Pk Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Dank Je Peter!

Beste Wensen,

Michael Danella
General Manager
michael@ensignhospitality.com

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Vandaag met 4 vrienden hier geslapen! Top hotel! Top kamers! Luxe voor deze prijs. Zwembad, hottub, gasvuur (buiten), koffiezet op kamer, drank in lobby... alles is aanwezig voor een prettig verblijf. Dan zwijg ik nog over het vriendelijk personeel en het uitzicht! Een voorbeeld voor alle hotels!

Datum van verblijf: mei 2018
Michael D, General Manager van Holiday Inn Express Springdale - Zion Natl Pk Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Dank je!!!

We enjoyed having you....

Zegenwensen,

Michael Danella
General Manager
michael@ensignhospitality.com

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Dichtbij busstop. Wasserij ijsmachines alles bij de hand. Mooie kamers goed en lekker ontbijt, het wordt steeds aangevuld en schoongemaakt. Tappunt voor water. Ijswater met komkommer in de lobby. Ijsmachines, wasmachine en droger aanwezig. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2016

Top hotel dicht bij Zion National park. Mooie kamer, top uitzicht, vriendelijk personeel, lekker zwembad en fijn ontbijt. Ook handig is de shuttle service naar het park welke vlak voor de deur stopt, lekker auto bij het hotel laten staan snel in het park. Ook veel mogelijkheden om uit eten te gaan op loopafstand van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2016
Kimberlee W, Front Desk Agent van Holiday Inn Express Springdale - Zion Natl Pk Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dear Rob B,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again soon.

Sincerely,

Duncan, A
Front Desk Agent

Beoordeeld op 17 oktober 2016

We verbleven met 4 personen 2 nachten in dit hotel met als hoofddoel bezoek aan Zion NP. Het hotel is vorig jaar verbouwd vanaf een Best Western.

De junior suite is in essentie 2 geschakelde hotelkamers met 1 king en 2 queen bedden. 1 badkamer en de andere badkamer is omgebouwd tot keuken met grote koelkast maar verassend genoeg geen bestek, borden of iets dergelijks.

Qua locatie perfect tov Zion. Je bent zo in het park. Na een lange dag hiken kun je heerlijk bijkomen in het zwembad of de hot tub.
Bij een volgend bezoek aan Zion komen we hier zeker weer!

Datum van verblijf: september 2016
Kimberlee W, Front Desk Agent van Holiday Inn Express Springdale - Zion Natl Pk Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us specifically the junior suite room and hot-tub . Our staff takes great pride in this, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Duncan, A