“Jammer...”

Keukens: Zuid-Westers, Aziatisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Afhalen
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze afgelopen vakantie hadden wij een campsite op de camping naast dit restaurant, en besloten wij hier met 4 personen een hapje te gaan eten. Toen wij vroegen of er een tafel beschikbaar was, kregen wij te horen dat dit 15 tot 20 minuten zou duren van een nogal chagrijnige onvriendelijke dame. Geen probleem we konden best even wachten, we waren immers op vakantie... Na 45/50 minuten wachten kregen wij eindelijk een tafel toegewezen, en kregen we te horen "that they lost their cook". Heel vervelend voor ze natuurlijk, het zou toch nog iets langer gaan duren voordat we konden bestellen. Na enige tijd toch de mogelijkheid gehad te hebben onze bestelling te plaatsen, bij overigens wel een erg vriendelijke ober. Tussendoor was onze bestelling kwijtgeraakt? en kwam de vriendelijke ober vragen of de burgers die hij onthouden had en opnieuw genoteerd ook daadwerkelijk onze bestelling was, en ja het klopte. Uiteindelijk kregen we onze burgers nog relatief snel uitgeserveerd. Helaas viel mij gelijk op dat iedereen had gekregen wat we besteld hadden, maar helaas ikzelf had een foutieve jalepeno peper burger gekregen en niet de blue cheese burger. Dus gelijk nagevraagd of dit wel de blue cheese burger is aan de onvriendelijke dame (aangezien onze ober even niet in de buurt was), en ik kreeg het antwoord, ja dit is blue cheese. Na 1 hap stond mijn mond in vuur en vlam, en wist ik dus wel heel erg zeker dat dit niet was wat ik besteld had. Dus nog 1 keer gevraagd aan de dame of het echt klopte, want deze burger was dusdanig pittig dat ik hem absoluut niet kon eten. En ja het was de burger, ik moest het er maar mee doen. Gelukkig zagen we op dat moment onze eigen ober langslopen en opnieuw gevraagd of het klopte, hij gaf gelijk toe dat er een fout was gemaakt. Gelukkig was hij zo vriendelijk om redelijk snel een nieuwe burger te bereiden. Deze smaakte best oké, maar na 2 maal voorgelogen te zijn (en de rest van ons gezelschap was maar alvast begonnen met de maaltijd) had ik eerlijk gezegd al een beetje genoeg ervan. Ik zou hier nooit terug gaan en dit restaurant ook niet aanraden. Een fout kan gemaakt worden, maar je behoort dit eerlijk toe te geven en niet je klanten voor te liegen om er maar vanaf te zijn.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant met een heel eigen sfeer en eigen interpretatie / signatuur van de gerechten.

Gewoon goed en gezellig, wat we er ook aten en de bediening is attent en zeer vriendelijk

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Portie zeker voldoende, niet overdreven groot. Prima avondmaal!

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij de Whiptail grill voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel en mooi uitzicht op Zion national park.

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord geweldig! Echt heerlijk eten. Wij hadden de beef en chicken taco's, allebei zeer goed! Beste maaltijd tot nu toe in de USA! Hier moet je zeker heen!

Reizigers die Whiptail Grill bekeken, bekeken ook

In Whiptail Grill geweest? Deel je ervaringen!