“Goed duur”
Beoordeling van Sol Foods

Sol Foods
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Speciaalzaak voor eten in Springdale
Keukens: Deli
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Afhalen
28 augustus 2017 beoordeeld

Waarschijnlijk de enige supermarkt in de wijde omgeving en dat wordt duidelijk uitgebuit. Anderzijds is er wel heel veel te krijgen en is de kwaliteit over het algemeen prima. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je kunt in de parkeergarage je auto kwijt en via een trap de winkel (buitenom) in. Het is wel zoals eerder opgemerkt pittig geprijsd, dus wij kochten alleen het broodnodige (Veel water). Maar uiteraard moet ieder voor zich weten wat hij of zij wil uitgeven.

Datum van bezoek: augustus 2017

6 april 2017 beoordeeld

Noodgedwongen onze boodschappen moeten aanvullen in deze dure winkel. Er is niet veel keuze in Springdale, maar als je Sol Foods kunt vermijden, zou ik dat zeker doen. Omgerekend ben je, naar wij schatten, zeker 40 % duurder uit dan in een supermarkt. Voor een beker soep, zelfgemaakt dat wel, betaalden we bijna 10 $. Enkel de blikjes groenten waren normaal geprijsd, maar een paar boodschappen waren bij elkaar meer dan 50 $.

Datum van bezoek: april 2017
30 mei 2016 beoordeeld

Fijne supermarkt, met verse belegde broodjes, en lekkere salades, het adresje dus als start voor de wandelingen in zion

Datum van bezoek: mei 2016
4 januari 2016 beoordeeld

Deze supermarkt heeft alles wat je nodig hebt ! je kunt er zelfs warme soep krijgen en je eigen salades samenstellen ! alles is dagelijks vers gemaakt en er is zelfs een gedeelte met vers gebak en eten dat ze ook voor je opwarmen zodat je het meteen kunt eten ( lasagne ed ) Wij gaan komend jaar terug naar Zion en ik verheug me nu al op een heerlijke salade tussen de middag ! super gewoon !

Datum van bezoek: september 2015
7 december 2015 beoordeeld

Hebben hier genoten van een heerlijke lunch.
Verse producten voor een goede prijs.
Ligt op de weg naar de ingang bijna aan het einde.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Sol Foods bekeken, bekeken ook

In Sol Foods geweest? Deel je ervaringen!