“Lekker”
Beoordeling van Spotted Dog Cafe

Spotted Dog Cafe
Reserveren met OpenTable
Spotted Dog Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 46 Restaurants in Springdale
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buffet, Reserveringen, Afhalen
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje chiquer Restaurant. Zeer lekker gegeten, vegetarische pasta was heerlijk. Op het terras kan je de kolibries zien passeren. Vriendelijk personeel en lekkere desserten.

Bedank J. B

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu al twee keer heel lekker gegeten in dit restaurant. Alles wat we gehad hebben was zeer smaakvol. De Lamb was verrukkelijk. Dit restaurant onderscheid zich met de meeste
andere restaurants door meer Europees gerichte smaak combinaties en goede verse producten te gebruiken. Kan zo concurreren met de betere restaurants in Rome of Parijs.

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn ruim 14 dagen in dit land en we hebben nog nergens zo heerlijk gegeten als in dit restaurant. De dagsoep was een kerriesoep lekkere zachte kerriesmaak. De Caesarsalade is sober maar prima van smaak. De forel met rijst en zoete aardappelen heerlijker ook de pasta pesto is goed van smaak.
Het was moeilijk om ruimte te bewaren voor de crèmebrulee maar ook daar past een compliment bij. De bediending was erg vriendelijk en behulpzaam. Het was leuk te ontdekken dat Anna voor een deel in Nederland is opgegroeid dit bevorderde de sfeer. Je betaald wat meer maar dat was het dubbel en dwars waard.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groter restaurant met een redelijk klassieke keuken en ruime wijnkaart.

Verwacht geen wonderen, maar een prima plek voor lekkere gerechten, van salades tot stoofpotten en goede biefstukken.

Gewoon een aanrader in Springdale!

4 februari 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst, we konden buiten op het terras zitten met een indrukwekkend uitzicht op de bergen van Zion N.P. De BBQ ribs smaakten heerlijk, mijn vrouw was ook erg enthousiast over de Southwest chicken. Heerlijk gegeten voor een prima prijs.

Reizigers die Spotted Dog Cafe bekeken, bekeken ook

In Spotted Dog Cafe geweest? Deel je ervaringen!