Beoordeeld op 25 augustus 2018

Ontvangst! TOP!
Echt aangename manier van ontvangen
Zelfgemaakte Cookies at the desk

Vriendelijke staff, goede uitleg.
Direct in functie van de kinderen: speciaal wandeltochten toelichten voor kinderen, ...

Goede tips voor lekkere restaurants in de buurt!

Datum van verblijf: augustus 2018
Jennifer G, General Manager van La Quinta Inn & Suites by Wyndham at Zion Park/Springdale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Dear Valued Guests,

Thank you so much for your feedback! We are pleased to hear that you had such an enjoyable stay at Zion Park/Springdale La Quinta. Our team looks forward to providing you with exceptional service in the future.

It’s our commitment to serve our guests to our best ability and hope to always exceed your expectations. We hope to see you soon.

Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie lokatie waarvan uit het NP Zion met de shuttlebus makkelijk is te bereiken.
Prima ontbijt service. Lekker zwembad met handdoeken. Kamers zijn prima met koelkastje en ijsmachines op de gang. Nette badkamer.
Midden in de natuur: er liep zelfs een hert rond op het terrein.

Datum van verblijf: juli 2018
Jennifer G, General Manager van La Quinta Inn & Suites by Wyndham at Zion Park/Springdale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel als je Zion Park wil bezoeken. Ligt in gezellige dorpje Springdale met veel restaurantjes en zelfs wat terrasjes :). Kamers netjes, aan de voorkant heb je mooi uitzicht (vooral op 1e etage). WiFi goed! Ontbijt wat minder. Veel zoet en veel prefab, plastic bordjes en bestek.

Datum van verblijf: juli 2018
Jennifer G, General Manager van La Quinta Inn & Suites by Wyndham at Zion Park/Springdale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Dear Valued Guests,

Thank you so much for staying with us and your feedback both of which are most appreciated!

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Ideaal hotel voor paar dagen Zion en Bryce. Prima dorp met leuke restaurants en winkeltjes.

Accommodatie ligt er super bij, fijne ruime familiekamers. Ontbijt is prima , maar Amerikaans ontbijt zal nooit mijn ding worden.
De formule van la quinta heeft wegwerp bestek en borden bij t ontbijt, ook dat hoort erbij.

Het zwembad is top , erg belangrijk op hete dagen.

Absoluut n aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Jennifer G, General Manager van La Quinta Inn & Suites by Wyndham at Zion Park/Springdale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Beoordeeld op 25 augustus 2017

Dit hotel is mooi gelegen bij Zion met mooi uitzicht op de rode rotsen. De kamers zijn prima en schoon en er is een goede zwembad.
het ontbijt is was karig en eenvoudig, maar dat part ook wel bij de sfeer die de gasten meebrengen: iedereen maakt zich op voor een wandeling of andere activiteit in Zion.

Datum van verblijf: augustus 2017
Jennifer G, General Manager van La Quinta Inn & Suites by Wyndham at Zion Park/Springdale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Geachte gewaardeerde gasten,

Heel erg bedankt om bij ons te blijven. Bedankt voor de tijd om ons te vertellen over uw verblijf. U wordt het ergst gewaardeerd.

Een fijne dag verder.

Jennifer Gully / General Manager