“Heerlijk eten tegen eerlijke prijs”
Beoordeling van MeMe's Cafe

MeMe's Cafe
Geclassificeerd als nr. 7 van 46 Restaurants in Springdale
Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pork chop en een salade hier gegeten, allebei gerechten heerlijk. Goede frieten, betaalbare wijn $5 per glas ! Zeker heengaan als je in Springdale bent.

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goeie bediening (van Jeanne) , tof buiten terras. En er is Stella te verkrijgen . S’morgens gaan ontbijten en was terug inorde beter dan in ons hotel.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Het eten was en SUPER lekker. Wij werden vlot en vriendelijk bediend door Jeanne. Mocht het niet langs de andere kant van de wereld zijn zouden we zeker nog terug gaan!

Datum van bezoek: juli 2019
31 juli 2019 beoordeeld

Heerlijke maaltijdsalade gegeten buiten op het terras. De keuze bestond verder uit crepes, burgers en specials. Bij de specials werden groenten! geserveerd. Vriendelijk geholpen door Jeanne. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaakje waar je buiten kan eten. Hamburger was lekkker sappig, zeker een bezoekje waard en geen te dure prijsen.

Datum van bezoek: juni 2019

In MeMe's Cafe geweest? Deel je ervaringen!