“Heerlijk ontbijt”

Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

MeMe's is mooi gelegen en bied een mooi terras om in de morgenzon van je ontbijt te genieten. Het eten is prima verzorgt en men serveert een goede kop koffie. Vriendelijk personeel. Kortom niets op aan te merken.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk goede koffie tijdens onze reis door USA! En bovendien prima ontbijt. Gezellig eetcafe met vriendelijke bediening.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gezonde maaltijd gegeten met veel groente. De desserts zijn ook aan te raden. En bediening is erg gastvrij. Aanrader!

31 augustus 2017 beoordeeld

lekkere pannenkoeken gegeten, vooral deze met nutella vult je maag voor een hele tijd ! Wij zaten buiten op het leuke terras, maar binnen was het ook gezellig druk. De bediening was naar Amerikaanse normen misschien wat traag, maar kwaliteit van de pannenkoeken heeft dit goedgemaakt

28 augustus 2017 beoordeeld

Met zo'n 35 graden Celsius was het behoorlijk warm. Het terras zat toch aardig vol. Binnen was het toch iets aangenamer. We werden redelijk snel aan een tafeltje gezet maar daarna duurt het toch even voordat we geholpen worden en zeker voordat het eten er is. Ook zitten wij op een plek waar behoorlijk wat vliegen waren. Dat kan gebeuren, maar doe er wat aan! Het eten was goed en de koffie was redelijk. De prijzen zijn toch stevig maar dat was onze ervaring tijdens ons hele verblijf in de Verenigde Staten. Niets bijzonders en toen we ook nog eens lang op het afrekenen moesten wachten waren we blij dat we eindelijk weg konden.Bediening is correct maar gehaast en voor Amerikaanse begrippen ongeïnteresseerd. Het ligt schuin voor een supermarkt, dus dat is wel makkelijk als je net als wij daarna nog even boodschappen moet doen. En de supermarkt heeft ook nog eens een overdekte parkeergarage!

In MeMe's Cafe geweest? Deel je ervaringen!