Beoordeeld op 11 augustus 2019

Het ontbijt was heel lekker en de kamer proper en mooi ingericht. De enigste minpunten zijn dat ze bij ons de kamer niet kwamen schoonmaken dus waren de vuilbakken vol en de wasbenodigdheden op en dat de personeelsleden aan de lobby aan de luie kant zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Thank you for your review of our property and supporting or family-owned business. I appreciate your feedback where you feel we can improve and will be sure to speak with our staff about your experience. I'm glad to hear you enjoyed your overall stay, including the clean room and tasty complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion and the Springdale area in the future.

Beoordeeld op 28 februari 2019

Hotel is super gelegen, springdale is ideaal om zion te bezoeken met de gratis bus die voor het hotel stopt ben je er in enkele minuten.
Mooie grote kamers, mogelijkheid om achter het hotel te grillen. Heerlijk zwembad en jacuzz om in te relaxen. Je krijgt ontbijtbonnen om een ontbijt te nemen in het restaurant vlakbij. Opgepast, de ontbijten zijn GROOT!
Supermarkt en restaurants vlakbij op wandlafstand

Datum van verblijf: augustus 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the large rooms and ideal location both to Zion and within Springdale to shops and restaurants. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Dit heerlijke hotel ligt geweldig, vraag om een kamer met uitzicht op de bergen.(zie foto)
De kamer is prima voorzien en goede bedden.
Het ontbijt is bij het naastliggende restaurant, waar je met korting een diner kunt eten.
De bumbleberry pie is heerlijk.
Het dorpje Springdale is erg levendig, leuke eettentjes en mooie uitzichten.
Het is een mooie rite door Zion park om in Springdale te komen.

Datum van verblijf: september 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the mountain views and delicious Bumbleberry Pie. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 16 september 2018

Kamers met balkon, kamers aan de achterkant mooi uitzicht op de bergen. Mogelijkheid om zelf kleding te wassen. Ontbijt in restaurant aan de overkant, kan je zelf kiezen wat je wilt. 1x ontbijt en 1x koffie/thee is hetgeen wat je kan kiezen voor de voucher die je krijgt. Zwembad, met gratis badhanddoeken, heerlijk om aan het einde van een warme dag in te gaan. Shuttle bus halte vlakbij.

Datum van verblijf: september 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the mountain views and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Je bent hier heel dicht bij Zion. De gratis bus naar het park stopt quasi voor de deur.
Kamers zijn mooi ingericht. De kamers zijn net.
Ik kan begrijpen dat voor velen het ontbijt het pluspunt is van dit hotel. Je kan in het restaurant ernaast (Porter's Smokehouse and Grill) à la carte ontbijten met de voucher, en het is er zeel lekker.
Het nadeel voor ons is dat je redelijk veel tijd verliest. Wij wouden zo snel mogelijk vertrekken om een stevige wandeling te maken (Observation Point), maar je hebt tocht minstens 30 minuten nodig om hier te ontbijten. Het gaat wel om 6:00 open.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers goed zijn.
Datum van verblijf: juli 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the close proximity to Zion and beautiful mountain views. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.