Beoordeeld op 8 augustus 2018

Wij waren bij aankomst zeer verrast over de mooie grote kamer met schitterend uitzicht maar eenmaal naar bed werden we eerst verrast door een haarelastiek tussen onze lakens en toen we goed keken zat er bloed dat nog vers was in onze lakens en kon je goed zien dat het beddengoed niet vervangen was! Dit gemeld bij de receptie en het enige wat wij kregen was " sorry voor dit ongemak" SCHANDALIG!!!!!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

I am surprised and embarrassed to hear about your experience. We hold very high standards for our housekeepers and normally receive high marks for our customer service. Thank you for your review. I can assure you this will be brought up with all of our staff members.

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. Kamer heel mooi met fantastisch uitzicht. Upgrade gekregen zonder ervoor te moeten vragen dus we hadden de nieuwe inrichting. Geweldig ontbijt inclusief bij het restaurant naast het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the fantastic mountain views and great complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel vlak bij de ingang van zion np.
De shuttle vertrekt vlak voor de deur.
Ruime kamers en goed ontbijt.
Zwembad en parking voor de deur.
Vlakbij zijn er verschillende goede restaurants en ook een supermarkt

Datum van verblijf: juni 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the spacious room and good location both to Zion and within Springdale to shops and restaurants. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op een prachtige plek in Springdale, Zion NP. Vraag om een kamer in gebouw 2 of 3 aan de achterzijde. Je hebt dan uitzicht op de bergen. Een zeer goed ontbijt is inbegrepen en de herten onder je balkon ook....

Datum van verblijf: mei 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the beautiful location and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit is een hotel met 3 verschillende blokken van 2 lagen. Parkeren kan direct voor de deur. De kamers en badkamer zijn ruim van opzet, maar wel enigszins verouderd. Bed is prima. Helaas hadden we wel een kakkerlak in de kamer. Ontbijt is inbegrepen, maar je moet hiervoor iedere dag een nieuwe voucher halen bij de receptie.

Datum van verblijf: februari 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Thank you for your review of our property. We have a strict preventative pest program and I apologize that you had a cockroach in your room. We will be sure to speak with our provider about your experience. I'm glad to hear you enjoyed your overall stay, including the spacious room and convenient parking. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.