Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op een prachtige plek in Springdale, Zion NP. Vraag om een kamer in gebouw 2 of 3 aan de achterzijde. Je hebt dan uitzicht op de bergen. Een zeer goed ontbijt is inbegrepen en de herten onder je balkon ook....

Datum van verblijf: mei 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the beautiful location and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit is een hotel met 3 verschillende blokken van 2 lagen. Parkeren kan direct voor de deur. De kamers en badkamer zijn ruim van opzet, maar wel enigszins verouderd. Bed is prima. Helaas hadden we wel een kakkerlak in de kamer. Ontbijt is inbegrepen, maar je moet hiervoor iedere dag een nieuwe voucher halen bij de receptie.

Datum van verblijf: februari 2018
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Thank you for your review of our property. We have a strict preventative pest program and I apologize that you had a cockroach in your room. We will be sure to speak with our provider about your experience. I'm glad to hear you enjoyed your overall stay, including the spacious room and convenient parking. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Locatie van dit hotel perfect voor Zion. In paar minuten in het park. Leuk plaatsje waar het middenin ligt. Kamers oké: gedateerd, erg gehorig maar wel schoon. Prima nacht gehad en Zion was zeer mooi. Ontbijt inclusief bij naastgelegen café, was goed.

Datum van verblijf: oktober 2017
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2017

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the perfect location and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 2 oktober 2017

Geweldig gelegen plekje. Ruim opgezet, goed en gratis parkeren. Op de bgg wel erg gehorig t.o.v. de bovengelegen verdieping. Restaurant waar korting als hotelgast geldt heeft een hele goede steak en een goed ontbijt. Prima plek om vanuit de omgeving te bezichtigen

Kamertip: geweldige ligging t.o.v. national park entree
Datum van verblijf: augustus 2017
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the great location and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij aankomst. We hadden een kamer achteraan in blok 3 dewelke uitzicht heeft op de bergen.
Het balkon heeft in dit opzicht een serieuze meerwaarde. De kamers zijn ruim en proper. Alle voorzieningen zijn aanwezig.
De service is tevens uitstekend. De deur van 1 van onze kamers blokkeerde zodat men geen toegang meer had tot de kamer. Op nog geen half uurtje was dit euvel opgelost. Toen bleek dat bij het uitchecken een ring vergeten was op de kamer en we dit pas konden melden nadat we van een wandeling terugkwamen (4 uur later) was het geen probleem om ons een toegangskaart te geven tot de betrokken kamer. Nog beter : men had deze reeds gevonden en lag klaar bij de gevonden voorwerpen. Het zwembad is deugdoend na een dagje in de Zion NP. Het ontbijt wordt geserveerd in het naastgelegen restaurant en is tevens een aanrader.

Datum van verblijf: september 2017

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the friendly welcome and spacious room. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.