Hampton.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 273 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 253 per nacht.

Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 267 per nacht.

Quality Inn & Suites Montclair(Springdale)(Heel veel waar voor je geld!)
QualityInn
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Driftwood Lodge(Springdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

Cable Mountain Lodge(Springdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Majestic View Lodge(Springdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

Desert Pearl Inn(Springdale)
  • Gratis parkeren
Historic Pioneer Lodge(Springdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hotel met 3 verschillende blokken van 2 lagen. Parkeren kan direct voor de deur. De kamers en badkamer zijn ruim van opzet, maar wel enigszins verouderd. Bed is prima. Helaas hadden we wel een kakkerlak in de kamer. Ontbijt is inbegrepen, maar je moet hiervoor iedere dag een nieuwe voucher halen bij de receptie.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Thank you for your review of our property. We have a strict preventative pest program and I apologize that you had a cockroach in your room. We will be sure to speak with our provider about your experience. I'm glad to hear you enjoyed your overall stay, including the spacious room and convenient parking. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie van dit hotel perfect voor Zion. In paar minuten in het park. Leuk plaatsje waar het middenin ligt. Kamers oké: gedateerd, erg gehorig maar wel schoon. Prima nacht gehad en Zion was zeer mooi. Ontbijt inclusief bij naastgelegen café, was goed.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2017

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the perfect location and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

2 oktober 2017 beoordeeld

Geweldig gelegen plekje. Ruim opgezet, goed en gratis parkeren. Op de bgg wel erg gehorig t.o.v. de bovengelegen verdieping. Restaurant waar korting als hotelgast geldt heeft een hele goede steak en een goed ontbijt. Prima plek om vanuit de omgeving te bezichtigen

Kamertip: geweldige ligging t.o.v. national park entree
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Trisha C, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the great location and good complimentary breakfast. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij aankomst. We hadden een kamer achteraan in blok 3 dewelke uitzicht heeft op de bergen.
Het balkon heeft in dit opzicht een serieuze meerwaarde. De kamers zijn ruim en proper. Alle voorzieningen zijn aanwezig.
De service is tevens uitstekend. De deur van 1 van onze kamers blokkeerde zodat men geen toegang meer had tot de kamer. Op nog geen half uurtje was dit euvel opgelost. Toen bleek dat bij het uitchecken een ring vergeten was op de kamer en we dit pas konden melden nadat we van een wandeling terugkwamen (4 uur later) was het geen probleem om ons een toegangskaart te geven tot de betrokken kamer. Nog beter : men had deze reeds gevonden en lag klaar bij de gevonden voorwerpen. Het zwembad is deugdoend na een dagje in de Zion NP. Het ontbijt wordt geserveerd in het naastgelegen restaurant en is tevens een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Thank you for your review of our property. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the friendly welcome and spacious room. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.

21 augustus 2017 beoordeeld

Wat een fijn motel. Heerlijke kamers met balkon, ruime bedden netjes verzorgd. Prettig personeel, zeer behulpzaam. Ontbijt vindt plaats in een nabijgelegen restaurant. Uitstekend. Veel keuze! Fijn zwembad. Ligging geweldig, vlakbij de bushalte waar de shuttlebus stopt die naar Zion gaat. Wij waren er te kort. Ik raad iedereen aan om twee dagen te verblijven ivm bezoek Zion. Het is een prachtig park. Wel tijdig reserveren!!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
bumbleberryg, Owner van Bumbleberry Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Thank you for your review of our property and recommendation to other travelers. I'm glad to hear you enjoyed your stay, including the pleasant staff and lovely room. We hope to see you again, should you visit Zion in the future.