“Prima restaurant”

Porters Smokehouse and Grill
Geclassificeerd als nr. 18 van 45 Restaurants in Springdale
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven tijdens onze rondrit in Springdale en ons hotel lag vlakbij.
We dienden ons ontbijt ook daar te nuttigen maar verkozen ook om hier te dineren.
Prima bediening en lekker eten. Toen we de opmerking maakten dat de steak te ver gebakken was wilden ze direct een nieuwe brengen.

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen geleden beoordeeld

Reizigers die Porters Smokehouse and Grill bekeken, bekeken ook

In Porters Smokehouse and Grill geweest? Deel je ervaringen!