“Ontbijt ”

Keukens: Amerikaans, Barbecue
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen, Afhalen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het heet tegenwoordig anders maar hier kies je je ontbijt als je slaapt in de Bumbleberry Inn. Prima ontbijt.

26 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, mooie locatie. Goed eten aan een goede prijs. Een aanrader als je in de buurt bent.

25 augustus 2017 beoordeeld

Wij waren hier naar toe gevlucht tijdens een enorme hoosbui en hebben er gezellig gegeten. het een lokaal restaurant, zonder luxe maar wel met prima bediening. De spareribs zou ik niet meer nemen, die waren alleen opgewarmd.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De specialist van slow grilling op steenkool. Heel lekker en leuke inrichting. Vriendelijk personeel. Opgelet, de porties zijn gigantisch. Onze nachos als starter waren zeker 20cm hoog. Zoals steeds in US brengen ze al je volgende schotel als de vorige maar half op is. Toch wat prijzig. Ook het ontbijt was zeer goed. Jammer dat ze zoals steeds enkel gewoon zwarte koffie hebben.

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje ligt direct naast Hotel Bumbleberry, welke zelf geen ontbijt verzorgt.
Hierdoor enkele keren gegeten, enkele keren omdat het eten wat hier gereserveerd wordt ons toch positief verraste.
Het ontbijt is werkelijk fantastisch als je het ontbijt gewend bent wat een hotel normaliter serveert op doorreis.
Lunch hebben we er zelf niet gehad, maar het diner was goed.
Bediening was wisselvallig, maar het eten was gewoon goed !
De producten waren vers en de proporties, zoals gebruikelijk in Amerika ruimschoots.
De kaart is gevarieerd en het is er gezellig om te zitten.
Onder het zelfde dak zit tevens een souveniers winkeltje , bakkerij en een ijssalon.

Reizigers die Wildcat Willies Ranch Grill & Saloon bekeken, bekeken ook