“Top gerechten”
Beoordeling van Kings Landing Bistro

Kings Landing Bistro
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Springdale
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten : gezellig restaurantje met gevarieerde gerechten.
Nog een dikke pluim voor de kok die ons tijdens een zondvloed ons terug naar het hotel gebracht heeft.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn verwachtingen zijn overtroffen bij dit restaurant. Heerlijk gegeten met een fettucine bolognese, en zalig dessert van baileys creme brulee. Na een aantal dagen pizza, burgers etc was dit een verademing. Ook de eerste plaats waar echt goede cappucino en espresso werd gemaakt. Gezellig restaurant. Hier had ik het liefst beide avonden in Springdale gegeten. Echt aanrader!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim een week in de VS was dit restaurant een verademing! Wat hebben wij ontzettend lekker gegeten! We moesten een klein kwartiertje wachten (reserveren is niet mogelijk) maar zaten vervolgens buiten op het terras met prachtig uitzicht. We deelden het voorgerecht (charcuterie & cheese, ruim voldoende voor 2 personen) en genoten daarna van zalm, kip, tiramisu en semifreddo. Het is niet mogelijk om te zeggen welk van die gerechten het lekkerst was want het was allemaal verrukkelijk. De borden waren ook mooi opgemaakt en de porties voldoende en niet overdreven. De wijn (pinot noir, 9 dollar) en het bier (Kings landing lager, 5,5 dollar) vielen ook goed in de smaak. Verfijnde keuken, maar ook een prettige sfeer. Hier kun je rustig eten, natafelen en genieten. En dat is in de VS ongewoon. Een heerlijke afwisseling na al het Amerikaanse eetgeweld (meer is beter en sneller is beter). Kosten waren in onze ogen fors (140 dollar voor 2 personen, 3 gangen en in totaal 3 drankjes, inclusief fooi) maar absoluut iedere cent waard. Een aanrader voor liefhebbers van lekker eten.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten. Hier staat een kok die met passie kookt. Heerlijke zeebaars, maar ook de rest was super. Zeer professionele en vriendelijke bediening. Niet overdreven maar netjes. Absoluut een aanrader.

20 augustus 2017 beoordeeld

via tripadvisor ontdekten we dit restaurant
De naam sprak ook tot onze verbeelding aangezien we fan zijn van "Game of Thrones" (hoewel het restaurant daar niets mee te maken heeft...)
Het eten was super lekker, het uitzicht vanop het terras geweldig, en de bediening vriendelijk. We zijn er 2 avonden na elkaar gaan eten! De steak was één van de lekkerste die ik ooit gegeten heb...

Reizigers die Kings Landing Bistro bekeken, bekeken ook

In Kings Landing Bistro geweest? Deel je ervaringen!