Opslaan

vanaf US$ 419,00
vanaf US$ 139,00
vanaf US$ 149,00
Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend mooi park met zeer veel te zien! Kan de grootse 'waterval' van Nederland nog een puntje aan zuigen. Ga echter niet naar Yosemite als het sneeuwt. Bij ons viel er binnen een uur 10cm sneeuw. Hierdoor moesten we onvoorbereid 3000 meter dalen op een ontzettend glibberige bergweg met de afgrond aan onze kant! Nog nooit zo bang geweest achter het stuur.

Beoordeeld op 25 maart 2018

Yosemite Falls is de hoogste waterval van Noord Amerika. En bevindt zich in Yosemite National Park. De waterval is 739 mtr hoog. Er zijn verschillende niveaus en je kunt makelijk naar de lower Falls wandelen. Doe wel goede schoenen aan want het natte graniet kan erg glad zijn. Toen wij er waren werden we nat van het woeste water wat volop naar beneden denderde... een spectaculair gezicht. Je kunt ook naar de Upper Falls en ook dat is zeer de moeite waard.

Beoordeeld op 29 september 2017

Korte hike naar Yosemite Falls, waar je uiteindelijk tussen de rotsen de Falls mooi ziet.

Je kan, indien avontuurlijk, over de stenen nog veel verder lopen.

Beoordeeld op 22 augustus 2017

Deze watervallen zijn wel mooi maar niet bijzonder. De Vernall fall bijv is groter en spectaculairder.
En deze fall is erg druk, waardoor het meer een disneyattractie lijkt dan een natuurbeleving.

Beoordeeld op 22 mei 2017 via mobiele applicatie

Echt een prachtig park met mooie grote watervallen! Wij waren hier half mei, waardoor de watervallen erg mooi waren. Sommige trails waren helaas nog niet te lopen vanwege de sneeuw. Vergeet Glacier Point niet!