Yosemite Valley Lodge
US$ 221*
US$ 214*
Orbitz.com
  • Zwembad
Lake View Lodge(Lee Vining)
US$ 206*
US$ 195*
  • Gratis internet
US$ 279*
  • Gratis internet
US$ 392*
US$ 162*
  • Gratis parkeren
Big Trees Lodge(Yosemite National Park)
  • Zwembad
The Majestic Yosemite Hotel(Yosemite National Park)
  • Zwembad
Gull Lake Lodge(June Lake)
17 oktober 2016 beoordeeld

Afgelopen maand voor het eerst besloten is een keer in het Yosemite NP te verblijven. Voorgaande keren altijd in El Portal verbleven.

De hotelkamers zijn redelijk ruim en liggen centraal in de vallei. Alles is aanwezig. De kamers zijn wat donker, maar worden toch alleen maar gebruikt om te slapen, dus voor ons geen probleem. De hordeur gaf wat problemen (liep steeds uit de rails), maar was wel bruikbaar.
Je betaald een hoop voor de locatie, maar dit geeft je wel de kans om vroeg op te staan en voor de grote drukte het park te verkennen.

Door de grote hoeveelheid aanwezig voorzieningen ontging ons het gevoel af en toe niet dat we in een soort van center parks waren beland. Echter zodra je een beetje vanaf de toeristische paden wijkt, is dit zo opgelost.

Zou ik hier weer verblijven? Ja, als de prijs er naar is!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Yosemite Valley Lodge hotel verbleven wij 1 nacht. De kamer, ondergebracht in aparte blokken, was ok. Alles was aanwezig. Maar de kamers zijn wel aan vernieuwing toe. Het lijkt allemaal een beetje oud. Ook is de toegang tot de kamers niet ideaal en kan een opfrissing gebruiken. Zo is er voor de toegang los zand, wat in deze droge periode vooral voor veel stof zorgde.
Behoorlijke bedden.
Eten kan in het restaurant gelegen op het domein zelf. Niet slecht maar zeker ook geen sterrenrestaurant.
Ontbijten is op basis van self service, in een ongezellig grote zaal en is niet echt goedkoop te noemen.
Pluspunt van dit hotel is dat het midden in Yosemite Valley ligt.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld

Als je de lower falls kan zien vanuit je lodge is het aangenaam wakker worden.
Een beetje wandelaar kan veel trails starten van hieruit. Anders neem je gewoon de gratis shuttle en je bent vertrokken. Logeren in het park is een absolute aanrader, je moet immers een vrij grote afstand overbruggen indien je buiten het N.Park logeert.
Natuurlijk zijn er kleine minpuntjes zoals een pruts van een ijskast waar je amper een fles wijn in kwijtkan, maar die zijn te verwaarlozen in het geheel van goede accomodatie in combinatie met de overweldigende natuur.

Kamertip: kies voor een lodge aan de zijde van de falls
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
4 juni 2016 beoordeeld

Aangenaam hotel complex met allemaal aparte blokken met enkele kamers. de kamers zijn ruim en beschikken over goede faciliteiten. In het restaurant kun je terecht voor eenvoudige gerechten aan schappelijke prijzen. Maar wat vooral meevalt is de pure natuur omgeving van het hotel.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel met mooie houten balken in de kamer. Leuk balkonnetje met zicht op een waterval (wij zaten in blok 'Manzanita').
Mooie, schone kamers op een prachtige locatie. Voor de deur van de receptie stopt een gratis pendelbus die je naar bijna alle hoeken van de Valley brengt.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner