“Prima eten, wel erg druk!”
Beoordeling van The Cheesecake Factory

The Cheesecake Factory
Geclassificeerd als nr. 6 van 108 Dessert in Honolulu
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Waikiki
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten ongeveer 40 minuten wachten voordat we aan tafel konden, er stonden echt drommen mensen buiten. Het eten was zoals altijd prima. Niet super maar prima. De bediening was erg vriendelijk (Tamara M. Thank you). Het restaurant ligt in een drukke winkelstraat met allemaal winkels. 's Avonds mooi verlicht met fakkels, erg sfeervol.

Schrijf een beoordeling

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had van tevoren niet gedacht hoe groot dit restaurant was. Maar de bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was erg lekker! Ze hielden netjes rekening met mijn glutenallergie. Genoeg keuzes!

6 maart 2017 beoordeeld

Hartje waikiki, erg druk en massaal, goed eten tegen redelijke Hawaii prijs, reserveren en in vaak lange wachtrij wachten tot je beeper af gaat.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat kunnen ze wel goed.cheesecake maken.beslist aan aanrader om een vorkie te gaan prikken.heerlijk!

Bedank Merijn .
6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even wachten, maar het eten is er heerlijk. En bewaar meer dan een klein plekje voor de overheerlijke cheesecake als toetje. Eéntje uitkiezen is een uitdaging!

In The Cheesecake Factory geweest? Deel je ervaringen!