“Heerlijk gegeten! Super van smaak en prima prijs”
Beoordeling van Himalayan Grill and Bar

Himalayan Grill and Bar
Geclassificeerd als nr. 55 van 380 Restaurants in Flagstaff
Keukens: Indiaas, Tibetaans, Nepalees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Buffet, Reserveringen, Afhalen
14 augustus 2018 beoordeeld

Lekker indiaas gegeten. De chicken korma, tiki masala en curry waren heerlijk en de tomatensoep is bijzonder lekker! Aardige bediening en achteraf een zeer aangenaam lage rekening. Prijs/kwaliteit helemaal prima. Zelfs de kinderen vonden het lekker. Voldoende milde gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2018

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ontvangst krijg je een papadum met 3 sausjes. Ons voorgerecht kwam er snel en ook ons hoofdgerecht. Dat was wat jammer, want die hadden we nog niet op. De gerechten waren heerlijk bereid. De curry was niet te spicy, net goed. De Lassie was echt goddelijk, zo lekker dat we nog een to-go cup hebben meegenomen. Wil je eens wat anders dan steak, burgers of pizza ga lekker hier naar toe.

Datum van bezoek: februari 2017
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, gezellig restaurant met een verzorgd interieur! Het eten en de bediening was ook heel goed! Prijs/kwaliteit zeker de moeite!

Datum van bezoek: oktober 2016
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing! Heerlijk Indiaas eten. Als apetizer natuurlijk papadums met drie heerlijke chutneys. Daarna fish pakora en union bahjee.
Het hoofdgerecht chicken tikka massala is ook een aanrader. Erg vriendelijk bediening, leuke inrichting.
Gelukkig blijven we nog een nachtje in Flagstaff en eten we hier vanavond weer. Het ligt recht tegenover ons hotel.

Datum van bezoek: september 2016
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we nog nooit Tibetaans hadden gegeten, zijn we hier geweest. Het eten was heerlijk! We hadden beiden een stoofgerecht met lamsvlees, lekker kruidig en mals.
De bediening is erg vriendelijk.
Wat me vooral ook opviel is de relatief lage prijzen in vergelijkingmet andere restaurants.

Datum van bezoek: september 2016

In Himalayan Grill and Bar geweest? Deel je ervaringen!