10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super mooi en netjes hotel! We hebben hier iets meer voor betaald als de andere hotels op onze route, maar dit is het meer dan waard! We werden erg goed en netjes ontvangen en de kamers zijn ook groot en zeer netjes. Ook hebben we in een goeie schone omgeving kunnen sporten! Het is beperkt maar uitgebreider dan in de meeste hotels onderweg.

Dit alles samen is meer dan een aanrader!

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
HotelServiceExpernce, Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Flagstaff, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Bedankt voor je reacties. We zijn zo blij dat u genoten van uw verblijf bij ons in het DoubleTree by Hilton Flagstaff.

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben zijn bezig met een roadtrip dwars door verschillende staten en steden.

Vanuit LA zijn we richting Flagstaff gereden waar we 2 nachten zouden verblijven zodat we zoveel mogelijk van de Grand Canyon konden zien.

In Flagstaff verbleven we in het Hilton hotel. Achteraf na in vele hotels, motels te zijn verbleven kunnen we nu zeggen dat dit hotel het beste hotel van de gehele reis was. Erg mooie kamers en 's avonds konden we gezellig wat drinken in de bar van het hotel.

Eeg mooi hotel en het was dan ook erg fijn om even in een goed hotel te slapen.

Vriendelijk personeel en handig dat er een was ruimte was waar we tussendoor even konden wassen.

Zeker een aanrader!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HotelServiceExpernce, Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Flagstaff, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dank u voor uw aanbeveling. We houden van de beste in het westen!

25 september 2015 beoordeeld

Fijn Hilton hotel vlakbij de weg, 2 restaurants aanwezig, wij hadden achteraf spijt dat we niet in Sedona sliepen, hier was wat meer te zien en te eten. en scheelde de volgende dag weer een stuk reizen. tips voor Sedona : tlaquepaque winkelcentrum en
Chapel of the Holy Cross.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
granite_hotelmgr, Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Flagstaff, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Flagstaff. Though Sedona is gorgeous, with many hotel options, we are happy you were able to stay with us in Flagstaff with so much to see and do, and just 75 miles from the Grand Canyon! We hope you had time to get to downtown Flagstaff or visit the NAU campus as well.

3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het verblijf in dit Double Tree hotel was prima. Ontvangst aan de receptie was vriendelijk, kundig en snel. Kamers zijn ruim, schoon en compleet ingericht. Locatie is eenvoudig te vinden; ik zag pas later dat het aan Route 66 ligt.
Slaap met de gordijnen deels open en werd 's-ochtends wakker toen er een schilder mijn ramen aan het afplakken was. Bijzondere gewaarwording als je kamer op de derde verdieping is.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
granite_hotelmgr, Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Flagstaff, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2015

Wij waarderen uw feedback en dank u voor het nemen van de tijd om je de review plaatst. Gelieve ons te verontschuldigen dat de buitenkant schilder verstoord uw rust, we zijn net klaar met het schilderen van onze buitenmuren.

28 juli 2015 beoordeeld

Keurig hotel dat wij hebben gebruikt als onderkomen in de buurt van de Grand Canyon (afstand ongeveer 70 miles). Om uit eten te gaan in het plaatsje was een ritje per auto nodig. Zwembad en fitness met plezier gebruikt. Helaas geen balkon of mogelijkheid om van de kamer naar buiten te komen en van onze kamer uitzicht op een groot plat dak.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton

Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf bij ons.