“Very good”
Beoordeling van Karma Sushi Bar Grill

Karma Sushi Bar Grill
Reserveren met OpenTable
Karma Sushi Bar Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 382 Restaurants in Flagstaff
Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 4 soorten sushi rolls en ze waren allen echt super lekker! De lekkerste was de ‘autumn’ roll. Ook een druk restaurant, dat zegt vaak al genoeg.
1 klein minpuntje was dat de sushi vrij groot en dik gerold was, dus wat lastiger te eten.

Datum van bezoek: oktober 2018

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een zeer lage prijs tijdens Happy Hour. Top! Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie tent, met goeie sushi in het "oude" centrum van Flagstaff wat trouwens erg gezellig is met veel leuke eetgelegenheden.
Echte aanrader, de hele tent zat bomvol!

Datum van bezoek: mei 2016
20 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier drie jaar geleden geweest. Toen waren we volledig weggeblazen door de gerechten. Vandaag was het heel wat minder. Na eerste bestel ronden hielden we het voor bekeken. Weinig vis, veel te veel saus, waardoor je enkel de rijst proeft. Heel hard naar uitgekeken, maar een zware tegenvaller.

Datum van bezoek: april 2016
8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi bar waar we een gegrilde zalm steak hebben gegeten, die zeer goed op een oosterse wijze was klaar gemaakt.
Als we ooit nog in Flagstaff komen, eten we hier zeker opnieuw!

Datum van bezoek: september 2015
Steven S, Public Relations Manager van Karma Sushi Bar Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2015

Dank u voor de beoordeling! We zijn altijd blij om bezoekers te hosten uit Europa, maar het is zeldzaam voor ons om bezoekers uit België. We zijn blij dat je een geweldige maaltijd in Karma Sushi gehad!

In Karma Sushi Bar Grill geweest? Deel je ervaringen!