“Gezellige bar/ restaurant”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke bar/ restaurant in Flagstaff, stadshart. Je kunt zowel binnen als buiten eten.

We hebben heerlijk gegeten en de bediening is ook heel vriendelijk. Ze brouwen hier hun eigen bier, extra leuk als je van bier houdt.

Datum van bezoek: oktober 2016

9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker bier, goede burgers en vriendelijke medewerkers. Drukbezochte bar en restaurant. We hebben een hele gezellige avond gehad.

Datum van bezoek: oktober 2015
17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede steak waar je zelf 2 bijgerechten bij mag kiezen. Bovendien erg hip ingericht met een glazen wand waarachter je de ketels van de brouwerij ziet. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar goed Amerikaans eten!

Datum van bezoek: september 2015
20 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk bezocht restaurant. We waren er vrijdags rond 17.00u en t zat helemaal vol. Keurig op een wachtlijstje geplaatst en we hoefden niet lang te wachten. We hadden overheerlijke hamburgers met frietjes. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Smaakvol en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

4 augustus 2014 beoordeeld

Zeer druk bezocht restaurant (er kan een wachtlijst zijn, maar je bent altijd snel aan de beurt), met simpel maar zeer lekker Amerikaans eten. De bediening is vriendelijk en snel en de porties groot en van goede kwaliteit. Als je houdt van veel vlees van de grill, is dit een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer

In Lumberyard Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!