“Beste Cappuccino!”

Antoinette's Coffee & Goodies
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Three Rivers
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was de beste cappuccino die we gehad hebben in onze hele vakantie. Ook nog eens een hele goede service. Vroeg hoe wij onze cappo wilden hebben!

Datum van bezoek: oktober 2017

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week een aantal keer hier ontbeten en het was fantastisch! Ik kan de breakfast-bowl aanraden met ei, kaas en groenten. En de sandwiches zijn ook super! En goede koffie, wat voor Nederlanders altijd erg belangrijk is. Bediening was onwijs gezellig en vriendelijk. De man die alle muffins en dergelijken bakte kwam iedere keer langs met bakplaten zodat je al het lekkers kon ruiken en waardoor je ook weer wat mee nam voor onderweg. Heel slim! :-)

Beste ontbijt in Californië tot nu toe; ga zo door!

Datum van bezoek: juni 2017
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier twee keer ontbeten. Heerlijke buritos gegeten. Voor lunch hebben we wraps mee genomen. Ook heerlijk!
Vriendelijke bediening, helemaal top!

Datum van bezoek: oktober 2016
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze AirBnb host gaan ontbijten hier en absoluut geen spijt gekregen! De ontbijt burrito die ik had smaakte zó lekker, daar zou ik zo voor terug gaan.
De sinaasappelsap lijkt trouwens niet heel smaakvol zoals hij voorverpakt in z'n bekertje ligt, deze kun je echter gerust nemen. Erg lekker!

Datum van bezoek: september 2016
17 augustus 2016 beoordeeld

Klein tentje met aardige bediening; prima kwaliteit koffie gedronken. Ook Soya beschikbaar indien geen lactose wordt verdragen. Vriendelijke mensen

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Antoinette's Coffee & Goodies bekeken, bekeken ook

Three Rivers, Californië

In Antoinette's Coffee & Goodies geweest? Deel je ervaringen!