Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.327)
Beoordelingen filteren
4.327 resultaten
Waardering van reizigers
2.935
922
271
124
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.935
922
271
124
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.327 beoordelingen
Beoordeeld op 27 maart 2016

Na een lange vlucht eindelijk aangekomen in het hotel in San Antonio. Reserveringen waren gemaakt en bevestigd, alleen bij aankomst bleek mijn kamer te zijn overboekt. Na een lange vlucht is dat niet heel prettig om te horen en er werd mij dan ook medegedeeld dat ik in het hotel aan de overkant mocht overnachten. Er zou door de medewerker worden meegelopen tot het hotel, alleen dat bleek maar tot de stoep waarna hij verwees waar ik moest zijn.
De volgende nacht wel in het Westin geslapen en daar was verder niets mis mee. Bij aankomst op de kamer stond er als goedmakertje een schaal fruit en franse kaasjes klaar en later op de avond volgde nog een verontschuldigingsbrief van de manager van het hotel. De kamer was verder helemaal top, goede bedden, lekkere douche en goed de ruimte.
Bij het uitchecken de volgende dag bleek dat de eerste nacht in het andere hotel door het Westin was betaald en daar heb ik verder ook nooit de rekening van gezien. Dus al met al een niet zo best begin, maar dubbel en dwars goed gemaakt!

  • Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Pim N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, General Manager van The Westin Riverwalk, San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 oktober 2018

  • Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, General Manager van The Westin Riverwalk, San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2018

  • Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, General Manager van The Westin Riverwalk, San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamMarriott, General Manager van The Westin Riverwalk, San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken