Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.609)
Beoordelingen filteren
3.609 resultaten
Waardering van reizigers
2.009
1.016
369
136
79
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.009
1.016
369
136
79
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.609 beoordelingen
2 augustus 2016 beoordeeld

Het Hyatt Regency Riverwalk is het perfecte hotel voor een intensief verblijf in San Antonio. Het ligt direct aan de beroemde Riverwalk met al zijn terrasjes en restaurants en op nog geen 5 minuten lopen van The Alamo. Veel bezienswaardigheden in San Antonio zijn goed aan te lopen vanuit dit hotel.
Het personeel is bijzonder hulpvaardig. Door een onduidelijkheid mijnerzijds in de boeking via een "third party" leek één van de door mij gereserveerde kamers niet beschikbaar. Het personeel was echter vastberaden een oplossing te vinden en heeft die ook gevonden. Hulde!
De kamers zijn ruim en comfortabel, voorzien van alle gemakken. Het restaurant hebben wij alleen bezocht voor het ontbijt, dat was prima. Geen al te groot maar wel kwalitatief erg goed buffet en een omelette station waar alle wensen gehonoreerd werden.

  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hvdb1955
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
9 juni 2011 beoordeeld

Tot nu toe is dit "full-service" hotel zeer teleurstellend.
Het beste deel is de locatie.
Het parkeren is $ 25 /dag ( voor Gasten!
$33 /dag voor een Valet!).
We werden niet toegestaan om een karretje te nemen om onze tassen naar onze kamer te brengen.
We moesten naar beneden bellen voor diverse items die normaal in de kamer moesten zijn (Föhn?!?!).
Service is allesbehalve gastvrij.
Het "Verfrissingscentrum" zit vol met hoog geprijsde behandelingen, die ik gemakkelijk kan kopen bij de CVS naast het hotel voor de helft van de prijs.
Het Verfrissingscentrum is hoofdzakelijk een koelinstallatie die zo vol junkfood zit, dat er geen ruimte is voor mij om mijn restjes van het diner te zetten.
Een hotel zou een "thuis weg van huis" moeten zijn. Ik heb me nog niet erg gast-achtig gevoeld sinds we gisteren aankwamen.
Begin maar niet over de WiFi.
Blij dat ik mijn Clear Card bijhad.
Zo, Hyatt!
We hebben gepland nog twee nachten hier te blijven en weer terug te komen in twee weken.
Ik denk dat we zullen zien wat het Marriott te bieden heeft vóór we hier terugkomen.

1  Bedank JoeyMcGirr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
SATGH, Manager van Hyatt Regency San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2011
Google-vertaling

Joey,
We're happy that we were able to address these issues during your stay here at the hotel. Again, we apologize for the lapse in service you and your wife experienced. This hotel is usually well known for their commitment to customer service and over 43% of our employees have been with the hotel for 10+ years. Hairdryers are equipped in all guestrooms and we apologize that your room did not meet these standards. We understand the importance of value to our guests, and believe our parking charges are competitively priced with other 4 star Riverwalk properties. We thank you for staying with us this past weekend and sincerely hope that you enjoy your upcoming trip to San Antonio.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicole G, Public Relations Manager van Hyatt Regency San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicole G, Public Relations Manager van Hyatt Regency San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicole G, Public Relations Manager van Hyatt Regency San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken