Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.202)
Beoordelingen filteren
4.202 resultaten
Waardering van reizigers
2.482
917
418
229
156
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.482
917
418
229
156
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.202 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 7 september 2011

We brachten hier een week in juni door en genoten van ons verblijf.
Ik had een probleem met het inchecken.. de kamer was om 5 uur ´s middags niet klaar.. maar ze verontschuldigden zich en boden gratis drinkbonnen aan wat aardig was.
De SPG-verdieping is een groot voordeel- ´s morgens een goed continentaal ontbijt en 's middags hapjes/drankjes.
Het zwwembad is een beetje klein voor een dergelijke groot resort en de speelkamer is ook klein voor de kinderen.
De locatie bovenaan de heuvels is adembenemend.
Ik genoot van het gebruik van de gratis pendeldienst naar de La Cantera winkels en six Flags dichtbij.
De servcice was tijdens ons hele veblijf uitstekend.
Het personeel leek hun uiterste best te doen om behulpzaam te zijn.
Ik zou er weer verblijven.

Bedank tmiglobal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
LauraAplin, Public Relations Manager van La Cantera Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2011
Google-vertaling

Dear newjoiseygirl,

Thank you for taking the time to tell us about your recent stay. We apologize again for any inconvenience that you may have encountered during your visit, but we are happy to hear that you were able to enjoy yourselves and the many amenities on property. We hope that you can come back to see us again in the near future, and would love to invite you back for our Hill Country Holidays celebration beginning November 18th!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 oktober 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JSS-ManagingDirector, General Manager van La Cantera Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JSS-ManagingDirector, General Manager van La Cantera Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JSS-ManagingDirector, General Manager van La Cantera Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JSS-ManagingDirector, General Manager van La Cantera Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken