Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.062)
Beoordelingen filteren
3.062 resultaten
Waardering van reizigers
1.850
655
293
164
100
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.850
655
293
164
100
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.062 beoordelingen
Beoordeeld op 31 augustus 2014

Heb nu al veel hotels groot en klein meegemaakt, maar dit is mijn topper sinds 25 jaar! Kamers 707+708 waren enorm groot. Prima ontvangst, vlot en vriendelijk, gemakkelijk gratis parking tot bijna aan de deur. Perfect proper met een perfecte afwerking. Maar verschrikkelijk ruim: twee badkamers, eethoek, open haard, bureaudesk, twee ruime balkons met zicht op de stad, barcorner. Mooi zwembad, wél wat te druk. Ligt in de golfterreinen waardoor groene indruk in de stad. Restaurant perfect, goede keuken, veel variatie. Voor minder budget aangrensend restaurant ook zeer goed. Airco maakt veel lawaai. Door vroegboekkorting betaalbaar.

Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank worldismyoyster357
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Glenn_Sampert, General Manager van The Westin La Paloma Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2014
Google-vertaling

Thank you for sharing why La Paloma is at the top of your list for best hotels. I hope your travels will lead you back to Tucson and La Paloma. Stay well, Glenn Sampert, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jim M, General Manager van The Westin La Paloma Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jim M, General Manager van The Westin La Paloma Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Datum van verblijf: april 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jim M, General Manager van The Westin La Paloma Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jim M, General Manager van The Westin La Paloma Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken