25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst via de mooie oprijlaan wordt je al helemaal blij. Heel ruim opgezet en een heerlijke sfeer. De kamers zijn super netjes, ruim en schoon. Heerlijke bedden! Ook de fitness zaal
Is perfect en je kunt er fietsen huren. Wat een mooi gebied om te verkennen ondanks de hitte in de zomer. Het zwembad is de krent op de taart. Mooie poolbar en we wilden eigenlijk niet weg.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Ghee A, General Manager van El Conquistador Tucson, a Hilton Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Thank you for sharing you comments about your recent stay. We are delighted that you enjoyed your stay, and will look forward to your return.

9 november 2016 beoordeeld

Goed verzorgd resort met alle voorzieningen, beetje gedateerde gebouwen rondom mooi zwembad. Wel apart dat je voor de resort voorzieningen een extra polsbandje moet kopen en dus ook dragen. Dat is voor mij het grootste minpunt. Vanuit de kamers mooi uitzicht op de bergen en aantal wilde dieren voorbij zien komen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Ghee A, General Manager van El Conquistador Tucson, a Hilton Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Thank you for sharing your review about your recent stay. We will look forward to welcoming you back the next time your travels return you to the desert southwest.

10 oktober 2016 beoordeeld

Prachtig hotel met een geweldige tuin en zwembad, ziet er zeer gelikt uit.
Kamers waren perfect, restaurant de moeite waard. Kost een paar dollars maar dan heb je ook wat. Je waant je door de geweldige tuin in een paradijs.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Ghee A, General Manager van El Conquistador Tucson, a Hilton Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back when your travels return you to the desert southwest.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, gevoel alsof je nooit meer naar huis wil.
Zwembad met een view naar de prachtige bergen. Erg mooi om met zonsondergang te genieten van de veranderende kleuren.
Kamer/huisje was mooi en ruim. Badkamer heel goed. Fijne douche met goede straal. We hadden 2 bedden. 1 net te klein om samen in te liggen, 1 net te groot voor jezelf haha
Terrein vh hotel prachtig aangelegd met palmen en cactussen.
Erg vriendelijk personeel.

Zwembad verwarmd en t was zeer rustig na 16u. Je kunt tot 22u zwemmen. De glijbaan is tot 18u open en wel grappig, je komt uit in een vrij ondiep badje.
Bij het zwembad kun je tot 17u (!) Eten bestellen en anders kun je terecht in het naastgelegen restaurant maar die is een heel stuk duurder. Wel lekker overigens.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Ghee A, General Manager van El Conquistador Tucson, a Hilton Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

We are delighted that you enjoyed your stay, and our beautiful surroundings, and look forward to welcoming you back the next time your travels return you to the desert southwest.

10 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel was en lag prachtig!
Een grote oprijlaan vol met palmbomen... Wauw!
Mooie grote kamers met grote bedden en een luxe badkamer.
Het zwembad werd drukbezocht door de hitte, maar er waren veel ligbedden. En omdat het zwembad groot was, had je geen last van de drukte.
In de omgeving is veel te doen. Er zijn veel supermarkten en er is een shoppingmall op zo'n 10 minuten rijden!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Ghee A, General Manager van El Conquistador Tucson, a Hilton Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2015

Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay. It was a pleasure to receive your comments and to learn of your appreciation of our pool located at the heart of the resort. We will look forward to welcoming you back and serving you in the true spirit of hospitality for which the Hilton Tucson El Conquistador Resort is known.

Sincerely,