Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 325
Volledig restitueerbaar voor 09-06-23
Expedia.com
US$ 328
Volledig restitueerbaar voor 09-06-23
Geen aanbetaling vereist
Lol.travel
US$ 310
Hotels.comUS$ 328
AscendUS$ 330
ZenHotels.comUS$ 353
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (394)
Beoordelingen filteren
395 resultaten
Waardering van reizigers
146
103
72
44
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
146
103
72
44
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 395 beoordelingen
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Goede locatie om te verblijven. Eetgelegenheden zijn er voldoende rondom en in het hotel kan je ook eten. Basis kamers zonder frigo, wat niet erg handig is als je wat zaken fris wil leggen om mee te nemen tijdens het wandelen. Wel een topservice aan de check in. De hotelmedewerker gaf ons wandeltips voor de rocky mountains en dat waren topwandelingen.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Thillom
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bree A, Manager van The Ridgeline Hotel Estes Park®, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018
Google-vertaling

Hi Thillom,

Thank you for sharing this review with us. We are happy to hear you enjoyed your visit, but apologize for the lack of fridge in your room. We are working on adding this amenity to all the rooms but have not yet completed the project. We hope you still had a great time and we hope to see you again soon. Safe travels!

Best,
Bree A.
Customer Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 januari 2018

We waren al eerder in dit hotel geweest en vonden de kamers toen gedateerd. Deze keer werd er gerenoveerd ( het hotel was ook in andere handen overgegaan) en gaat er nu moderner en frisser uitzien. Wij hadden een gerenoveerde kamer en deze was prima. De renovatie was echter nog in volle gang.
De ontbijtmogelijkheden waren helaas erg beperkt. Slechts wat muffins ed waren te verkrijgen.
Door de overname was onze boeking verloren gegaan, maar gelukkig was het niet erg druk en was er nog een kamer beschikbaar. Er werd verteld dat ze door dit probleem al diverse keren gasten in andere hotels hadden moeten onderbrengen. Het feit dat men dus wist dat er problemen waren, maar er niets aan gedaan was vonden wij vreemd en niet erg klantvriendelijk. Je staat daar toch eerst geruime tijd te wachten met de mededeling dat er geen kamer op jouw naam is gereserveerd. Pas later komt de aap uit de mouw dat dit niet aan jouw reisorganisator te wijten is!

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Trienke B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bree A, Manager van The Ridgeline Hotel Estes Park®, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2018
Google-vertaling

Hello Trienke,

Thank you for taking the time to share this feedback with us. We apologize that we did not meet your expectations during your visit and we will do our best to make valuable improvements. We wish you safe travels and we hope you will visit us again in the future.

Best,
Bree A.
Customer Service Manager
The Ridgeline Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bree A, Manager van The Ridgeline Hotel Estes Park®, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bree A, Manager van The Ridgeline Hotel Estes Park®, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bree A, Manager van The Ridgeline Hotel Estes Park®, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken