9 juni 2018 beoordeeld

Mooi hotel. Zeer vriendelijk personeel. Vooral receptionisten zeer vriendelijk en behulpzaam. Schone grote kamer voorzien van grote koelkast en magnetron. Zeer goede bedden. Het hotel ligt op minder dan 10 min lopen vanaf de Old Town. Een erg gezellige binnenstad. Mooi binnen zwembad

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Rebecca P, General Manager van Best Western Plus Rio Grande Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Thank you for your kind words for our staff and the hotel. We are happy you enjoyed our location close to Old Town. Happy travels.

7 juli 2017 beoordeeld

Mooi en proper hotel tegen een betaalbare prijs, kamers waren ruim en in orde. Het personeel was er vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt vlak aan de autosnelweg. Er is ook een ruime parking voorzien.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Rebecca P, General Manager van Best Western Plus Rio Grande Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2017

We are happy to learn that you enjoyed your visit and found our staff to be friendly and our rooms clean. Happy travels.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf moment van aankomst voelden we ons meer dan welkom. 's avonds laat pas aangekomen en de koffie-thee-koekjes stonden al klaar. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Vooral receptionisten zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen enkele vraag of verzoek was teveel.

Prettig, omdat we 2 nachten zouden blijven.

Schone grote kamer voorzien van grote koelkast en magnetron. Zeer goede bedden

Goede verbinding met alles wat er in de omgeving van Albequerque te ondernemen valt. Het hotel ligt op minder dan 10 min lopen vanaf de Old Town. Een erg gezellige binnenstad.

Mooi binnen zwembad en kleine fitness ruimte. Gezien de vele mogelijkheden in Albuquerque en omgeving om te ondernemen, hebben wij hier gebruik

separaat buitenzitje is ook aanwezig.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Rebecca P, General Manager van Best Western Plus Rio Grande Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

We appreciate your kind words for our hotel, staff and the Old Town district. Enjoy your travels. Thank you for staying with us.

15 oktober 2015 beoordeeld

Om te beginnen is dit hotel uitstekend gelegen. Dichtbij de highway (je ziet het vanaf de afrit al liggen) dus bij vertrek zit je weer snel op de route. In het hotel zelf heb je geen last van het feit dat je zo dichtbij de highway zit. Ondanks het feit dat het een typisch "doorreishotel" is, zijn de kamers erg smaakvol ingericht. Ze zijn ruim en schoon. De heel gezellige en sfeervolle Old Town is op loopafstand en daar zijn voldoende leuke restaurantjes en winkeltjes te vinden.
Extra complimenten verdient de frontdesk want toen wij wilden inchecken, was er ergens iets misgegaan, waardoor er geen kamer voor ons was geboekt, ondanks het feit dat wij wel in het bezit waren van een voucher. Naar later bleek, lag de fout het hotel.. Men zat volgeboekt, maar men heeft hemel en aarde bewogen om ons onder te brengen, hetgeen ook gelukt is. Complimenten voor deze uitstekende service! (Wij waren er in september 2014, dus niet in november 2014. Kon echter niks anders meer aanklikken.... :) )

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
dos1, Front Office Manager van Best Western Plus Rio Grande Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2015

Thank you for your lovely review. I'm very pleased to hear that our location, room decor, space and cleanliness was all to your liking. I'm also very happy to hear that our customer service was excellent. We hop eot have you join us again. Have a wonderful day and happy travels.

Angela O.
Guest Service Manager
If you need to reach us, please contact us at:
guestservicemanager@riograndeinn.com or
505-843-9500

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel en niets meer.Kamers met koelkast en koffie/thee faciliteiten. Ontbijt met coupon maar voldoende.
Hotel is mooi maar vreemd gebouwd.ik was steeds de weg kwijt in d gangen. Zwembad is heerlijk,zo ook de jaccusi.goed hotel voor stop onderweg.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
dos1, Front Office Manager van Best Western Plus Rio Grande Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2015

Thank you for your review. Have a wonderful day and happy travels.

Angela O.
Guest Service Manager