Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel met vriendelijke personeel. Werden snel geholpen en toen we de volgende dag om dr weg vroegen kregen we er een plattegrondje bij.

Kamers zijn heerlijk. Mooi uitzicht en heerlijk grote bedden. Fijne douche en alles is ruim opgezet.

Datum van verblijf: augustus 2018
MayraG851, Supervisor van Hotel RL Salt Lake City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Thank you for your feedback! We are excited that you enjoyed your visit! We look forward to your return.

Beoordeeld op 20 augustus 2018

Het hotel is centraal gelegen in Salt Lake City.
De kamers zijn heerlijk ruim, per kamer 2 queen bedden.Koffiezet app aanwezig met benodigdheden.
Kamers werden ook netjes schoon gemaakt.
Prima verblijf.

Kamertip: Hotel kamer op 9 verdieping, achterkant
Datum van verblijf: augustus 2018
Mayra G, Supervisor van Hotel RL Salt Lake City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Thank you so much for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met vriendelijk personeel. Bij aankomst een gratis upgrade naar een suite gekregen. Met mega grote kamers en een badkamer met bubbelbad. Ontbijt was lekker o.a. met vers fruit, ei, bacon, toast, cereals, koffie, thee en sap.

Datum van verblijf: juni 2018
Mayra G, Supervisor van Hotel RL Salt Lake City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Thank you for your great feedback. We are happy you enjoyed your stay and hope to see you back soon.

Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Net als salt lake city is dit hotel niet echt bijzonder of speciaal. De kamers zijn ruim, hebben een prima badkamer en is goed verzorgd. Het is wel een beetje klinisch en daardoor nogal saai! Het hotel ligt dicht bij downtown en is daarom ideaal om een stukje te gaan lopen richting centrum.

Datum van verblijf: augustus 2016
Paul T, Manager van Hotel RL Salt Lake City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear Lenno H,

Thank you for reviewing your recent stay. I'm sorry to hear the hotel was uninspiring for you. We are just in the finishing of our renovation and brand change which will bring much more excitement to the hotel and the guest experience. We do hope to see you again when your travels bring you to Salt Lake City again.

Sincerely,
Nikki S
AGM

Beoordeeld op 22 september 2015

Na een lange vlucht een goed hotel op korte afstand van het vliegveld. Ondanks we geen ontbijt hadden geboekt kregen we een tegoedbon voor een ontbijt, dat verrassend goed was. Nette schone kamers met goede bedden. Zeker een aanrader voor de dag van aankomst

Datum van verblijf: augustus 2015
RLHSaltLake S, Manager van Hotel RL Salt Lake City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2015

Dear MarcMariska,

Thank you so much for your wonderful review, I'm delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again the next time you are in Salt Lake City!

Sincerely,

Nikki S