Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prettig ontvangst. Goed geslapen. Goed ontbijt. Ze hebben naast het standaard aanbod ook gekookte eieren, yoghurt en zelf te bakken wafels. Voor mij was dat eerste keer dat ik die bakte. Ligt wel aan de drukke route 101, dus voor rust neem een kamer aan de achterzijde.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Dit hotel gekozen voor de ligging. Nabij een van de ingangen van het Olympia NP en de kust aldaar. Het hotel is comfortabel, de bedden zijn prima en de staf is ter zake kundig
Bezoek ook vooral: Dugeness Spit lighthouse. Ediz Hook

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke -niet gespeelde- ontvangst. Meer dan alleen maar de sleutel van de kamer in ontvangst nemen. Kamer OK. Ontbijt matig, geen calorie-arme yoghurtjes.
Meer heb ik er niet over te vertellen, maar ik moet 200 tekens volmaken. Dus dat doe ik dan maar.

Datum van verblijf: juni 2017
David K, Owner van Super 8 by Wyndham Port Angeles at Olympic National Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2017

Dank je!

Beoordeeld op 3 mei 2016 via mobiele applicatie

Parking voor de deur. Zeer vriendelijke dame aan de receptie! In het motel hangt wel een muffe geur maar alles is verzorgd en proper. Zeer goede bedden/matrassen, microgolf, koffiezet en frigo aanwezig. Voldoende ruimte in de kamer. De badkamer is gedateerd maar netjes met voldoende handdoeken.
Wij hadden een kamer met twee dubbele bedden.
Geen last van nachtlawaai, we sliepen op het eerste verdiep in kamer 209.
Het ontbijt was niet veel, enkele basis producten. Toastbrood, cornflakes, confituur, yoghurt, fruit, gekookte eitjes, wafels en koffie/thee, fruitsap en appelsap. Er is een kinderstoel aanwezig.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 september 2015

Dit hotel gekozen van wegen Olympic National Park. In Port Angels is zelf niet veel te beleven.
Hotel is prima voor een overnachting. Kamer was basic maar schoon.Wifi was gratis en goed. Ontbijt was gratis wel basic.

Hotel ligt iets buiten het centrum van Port Angels aan een doorgaande weg. Geen overlast overigens.
Ik zou er weer verblijven.

Datum van verblijf: september 2015