Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Een goed hotel maar voor wat je er voor moet betalen niet waard, we hadden balkon met uitzicht op een dore grote plant op de parkeerplaats wel lekker in de zon middags. Kamer was schoon en netjes maar wel versleten alles, mag wel vernieuwd worden. Het is heel groot en wat ook een min punt is dat je met je koffers de trap op moet sjouwen, aan de buitenkant er zijn 3 ingangen maar geen looppad naar boven. Zwembad ligt midden op de parkeerplaats iedereen ziet je zwemmen geen afscheiding en alle auto’s gaan langs het zwembad. Geen privacy. Meisje bij de Lobby vertelde ook niks je moest overal zelf achter komen. Bed was goed, kamer was groot

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Kristi C, Manager van Red Lion Hotel Port Angeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018

Thank you for taking the time to review us. We are happy to announce that we are under new ownership and many positive changes are taking place. Our hopes are that you stay with us again, so we can share all the amazing changes.

Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

Ik moest voor mijn werk vlakbij de haven zijn vandaar dit hotel. Het hotel is enorm met lange gangen niet echt romantisch. De lobby is niet veel en het personeel is wel ok. De kamers zijn prima maar ouwbollig . Gezien dat er niet veel keus is in het dorp is dit een ok keuze

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Justin H, Front Office Manager van Red Lion Hotel Port Angeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2016

Dear Oscarw1972,

Thank you for taking the time to leave a review with our property. We hope to see you again!

Justin H

Beoordeeld op 21 augustus 2016

Op zich een prima hotel. Heerlijk dat je buiten kan zitten (een balkon is een zeldzaamheid in de VS), een raam open kan doen en prachtig zeezicht hebt. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan het Olympia NP.
De kamer die wij kregen was heel matig schoongemaakt (haren tot ver in het bed) en er ontbraken een aantal items (geen koffie, geen bekers, glazen etc). Wij hadden ontbijt inclusief maar hebben dat elke dag weer moeten uitleggen bij het restaurant en moesten het op de eindafrekening ook weer laten verwijderen. Wifi was weliswaar gratis maar op de kamer zelf bijna niet werkbaar; als je de deur opendeed of naar een centrale ruimte ging, was dit beter.
Al met al vind ik dit een ondermaatse ervaring voor een hotel dat zo prijzig is.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Justin H, Front Office Manager van Red Lion Hotel Port Angeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2016

Dear Michiel V,

Ik vind het jammer om te horen uw verblijf niet voldeden aan de verwachtingen . We werken momenteel aan een nieuw reinigingsprogramma met de hoop dat we uw verwachtingen volgende keer

Justin H

Beoordeeld op 15 september 2015

Vriendelijk ontvangst, mooie en ruime kamers ,prachtig afgewerkt.
Auto kan voor uw deur staan, wat wel gemakkelijk is voor in en uitladen.
Kleine restaurantjes op loopafstand.
Olympic national park is in de buurt , een park met een gedeelte regenwoud , alsook nog herten en andere dieren die er vrij rondlopen.
Je kan er grote wandelingen maken, de moeite om te bezoeken.

Kamertip: Hotel is gelegen aan de zee, met kamers zeezicht en binnenplaats. Geen lift maar is ook maar met 1 verdieping.
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Robert U, General Manager van Red Lion Hotel Port Angeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015

Thank you so much for choosing to stay with us at the Red Lion Hotel Port Angeles, and for taking your time to complete a review on Trip Advisor. If I have your English translation correct, you wrote...

Friendly welcome, nice and spacious rooms, beautifully finished. Car can be parked right outside your door, which is quite easy for loading and unloading.Small restaurants within walking distance. Olympic National Park is nearby, a park with a rainforest area, and even deer and other animals that roam free.You can make great walks, the effort to visit.

We are so happy you had a great stay, and highlighted some of our attributes in your review. Our exterior entry rooms get mixed reviews, but I have met many guests that share the same opinion that you have - thanks for sharing that! I do hope you can make it back again at some time in the future, and experience our great location, hospitality, Port Angeles and the Olympic Peninsula once again!

Regards,
Robert Utz

Beoordeeld op 9 mei 2015

bij aankomst om 1200.uur konden wij gelijk in checken de kamer is supr groot de badkamer heeft twee aparte was tafels internet is gratis en snel en een groot gratis parkeer terrein al met al super hotel en restaurant

Kamertip: alle kamers zijn erg ruim
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Tyler S, Front Office Manager van Red Lion Hotel Port Angeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2015

Theo ,

Dank u voor de tijd neemt om ons hotel te beoordelen . We zijn blij te horen dat u genoten van uw verblijf in het hotel . Ik ben blij dat de receptie was in staat om u gecontroleerd in het begin , zodat je meer tijd om onze mooie deel van de wereld te verkennen had . Ik ben ook blij om te horen u en uw partner in staat om onze voorzieningen te genieten waren .

Nogmaals bedankt en we hopen je te zien in de toekomst!