Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (505)
Beoordelingen filteren
505 resultaten
Waardering van reizigers
315
97
53
25
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
315
97
53
25
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 505 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier drie nachten overnacht, in kamer 7, en helaas was het minder dan wat ik ervan had verwacht. Op zich een prima hotel, maar qua prijs had ik meer kwaliteit verwacht.

Positief: vriendelijk personeel, rustige omgeving, ruime kamer, niet gehorig, prima bed, prima ontbijt, nachtportier, ijskast en waterkoker, schoon.

Negatief: koud water uit de douche in de ochtend; in het bad kun je niet makkelijk met twee personen liggen omdat je dan aan één kant tegen de kraan aan zit; op maandagochtend geluiden op de gang vanwegen een verbouwing in de kamer naast ons, geen uitzicht, toilet spoelt niet goed door, vreemde geur in het hotel (niet in de kamer zelf), je moet de sleutel steeds inleveren en ophalen bij de balie als je naar buiten gaat.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Syander
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain F, General Manager van Cornhill Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017
Google-vertaling

Thank you for your comments, we are pleased that you enjoyed most of your stay at our hotel. We can only apologise for the noise from the ongoing refurbishments to our new honeymoon suite, be assured that this has been dealt with.
We trust that you enjoyed your time in Scotland and would love to welcome you back again in the future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Vanaf de oprit krijg je een zeer royaal gevoel. Een imposant gebouw dat klasse uitstraalt. Het onthaal verliep vlot, niet meer, niet minder. Onze kamer gaf ons een koninklijk gevoel en had een nette uitstraling. Maar vanaf dan vielen de superlarieven weg. We vonden een chocoladepapiertje onder het bed (zie foto). Het diner was below any expectation. Wij hadden onszelf een dress code opgelegd passend bij het kader, maar daar was niets van terug te vinden, noch bij het personeel, noch bij de andere gasten. (Misschien een verkeerde inschattig van ons!)

De kwaliteit van het eten en de service was het kader niet waard. Het personeel werkt zeer amateuristisch: kledij (schoenen niet net, hemd uit broek, ...), netheid (vuile nagels, losse haartooi) en algemeen gebrek aan professionalisme (gsm op zak, bestelling tot drie keer toe opgenomen om dan nog het verkeerde door te geven, rode wijn ipv witte wijn, geserveerd in een glas waar de waterdruppels nog aan hingen). Zeer veel zaalpersoneel (6 mensen voor 46 couverts) en toch geen vlotte bediening. Ook geen nette glazen, papieren servietten,...

Het eten was niet wat we verwacht hadden en het dessert hebben we dan maar overgeslaan. De menu in de zaak kwam bovendien niet overeen met die van op de site.

Na een rustige nacht het ontbijt gegroeting door een nette, frisse verschijning die ons onze tafel aanwijst, heel correct. Ik heb wel mijn placematje verwisseld want er zaten vetvlekken op en aangedroogde randen van een vorige service. De koffie van mijn man werd gebracht in een niet propere kan. Voor de rest (gelukkig) geen opmerkingen meer.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank AnnV1364
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain F, General Manager van Cornhill Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017
Google-vertaling

Thank you for your review. We apologise for the negative experience you feel you have had at Cornhill. We would, of course like to ask you to come back and give us a second chance to prove that we can provide great food and service.
Your comments will be acted upon and further staff training will be ongoing, both at the moment and in the furture - we are always looking to improve.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2011

We verbleven met 4 koppels in dit prachtige kasteel.Alle lof,zeer vriendelijk onthaal,prachtige kamers,zeer lekker diner en ontbijt.Mooie omgeving.Prijs kwaliteit is meer dan ok.
moeilijk te boeken voor toeristen omdat er zeer veel trouwpartijen zijn.

Datum van verblijf: september 2011
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Jef d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain F, General Manager van Cornhill Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain F, General Manager van Cornhill Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken