“Uitstekend ”

Keukens: Fastfood
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en zeer betaalbaar
Als je icemeler bezoek is tipsi een zeer goede keuze vriendelijke bediening

En zeer gunstige prijs

Datum van bezoek: september 2016
Cem Y, Sahibi van Tipsi Beer & Burger House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2016

Beste Laurens,

We zijn verheugd te horen dat je bezoek naar wenst is geweest. We kijken weeral uit naar een volgende keer

Vriendelijke Groeten

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en origineel opgediend.
Een hamburger zoals een hamburger hoort te zijn, pakken en bijten!!!

Datum van bezoek: september 2016

Beste Marie,

Inderdaad! Zo hoort een hamburger gegeten te worden. We kijken uit naar de volgende keer om jullie te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt geweldig gegeten! Heerlijke burger en patat! Leuke bediening! Zeer gastvrij! Sfeer top! Komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2016
Cem Y, Owner van Tipsi Beer & Burger House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2016

Beste gasten,

heel erg bedank voor uw reactie. Wıj hebben ook heel veel genoten. Het zal ons een groot eer zıjn om jullie terug hier met ons te zien.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit jaar hebben we er enkele kilometers voor moeten fietsen, want we zitten op hotel on Marmaris. Maar het was de verplaatsing zeker waard! Zeer lekker gegeten, in een leuk decor. En met gastvrije eigenaars. Dit wordt onze vaste stek.

Datum van bezoek: juli 2016
Cem Y, Sahibi van Tipsi Beer & Burger House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2016

Beste Peter,

Wij waren verheugd jullie te mogen verwelkomen in Tipsi. Wij zullen er alles aan doen om uw tevredenheid ook in de toekomst te garanderen. Wij kijken er naar uit jullie weer te zien.

Vriendelijke groeten,

Tipsi

13 september 2015 beoordeeld

Tipsi beer and burger house is een echte aanrader voor heel de familie. Het eten is daar uitstekend! Een goed gevuld bord voor een democratische prijs. Het personeel is zeer vriendelijk en de service is zeer vlot. De sfeer zit daar zeer goed. Het is daar zo gezellig dat ik daar met mijn vrienden een volledig avond heb gezeten. Ik heb niets negatiefs te zeggen.

Datum van bezoek: september 2015
Cem Y, Sahibi van Tipsi Beer & Burger House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2015

Beste Gast , Wij danken u vriendelijk voor uw geweldige commentaar, en hope u zo snel mogelijk weer te zien met uw familie en vrienden. Tot ziens!

Reizigers die Tipsi Beer & Burger House bekeken, bekeken ook

Icmeler, Marmaris District

In Tipsi Beer & Burger House geweest? Deel je ervaringen!