Beoordeeld op 4 juli 2018

Ruime schone kamer. Goede airconditioning. Lekker zwembad en zo'n 50-80 meter van het strand met (gratis) gereserveerde strandbedden voor hotelgasten. Het personeel doet alles voor het plezier van de gasten. Het eten en variëteit is prima; en wil je een keer luxe uit eten dan ben je voor 7 - 15 euro per persoon zeer uitgebreid uit eten in restaurantjes in de buurt. Het was onze eerste keer in dit hotel. Het was voor ons een betere ervaring dan eerdere all-inclusive hotels in Bodrum en Marmaris.
Mocht je gaan; de boattrip is een aanrader!

Kamertip: Hecht je waarde aan goed uitzicht vanuit je balkon? Neem dan uitzicht op zee
Datum van verblijf: juni 2018
MtnManagement, Guest Relations Manager van Fortuna Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Dank u wel dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen over ons hotel en uw ervaringen te delen met andere reizigers. Fijn dat uw verblijf in Fortunabeach Hotel u zo goed is bevallen, dat doet ons plezier om te horen. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Warme groetjes van de Fortuna Familie :)

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg leuke tijd gehad.
Het hotel is schoon. Het eten is goed. En het personeel is erg vriendelijk en gezellig!
Dit was de eerste keer dat ik er was maar zeker niet de laatste keer! In september gaan we weer!

Datum van verblijf: mei 2018
MtnManagement, Guest Relations Manager van Fortuna Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Dank u wel dat voor uw recensie over ons hotel. Uw ervaringen zijn belangrijk voor ons allemaal. Fijn dat uw verblijf in Fortunabeach Hotel u zo goed is bevallen. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Zonnige groetjes van de Fortuna Familie

Beoordeeld op 30 mei 2018

Was de eerste keer dat ik er was ,maar zeker niet de laatste keer,volgend jaar mei weer naar hetzelfde ,dus dat zegt genoeg
faciliteiten zijn goed ,kamer is schoon nette badkamer ,personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam
enorm leuk en gezellig hotel goed eten en aan te raden voor iedereen

Kamertip: vraag om een kamer aan de voorzijde (zeekant)
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen

Beoordeeld op 18 februari 2018

De service was uitstekend, niks was teveel en veel vrolijke gezichten.
De kamer voldeed prima, De badkamer ideaal , zonder bad gewoon een inloop douche dus geen val partijen door de badkuip. Er is een goede lift aanwezig, dus voor ieder wat wils
Het eten was goed , bediening goed.
Omgeving prachtig, de zee en de bergen en het kanaal omringd door bloemen. Een boulevard met leuke tentjes en je zit zo in Marmaris ( niet gedaan, gezwommen zowel als zee 100 meter lopen als in het zwembad gewommen.
de manager Suphy, altijd netjes en wist de spirit erin te houden

Kamertip: Zij zee zicht, dus ik kon zowel naar de zee kijken en naar het kanaal bloemen. Kortom een echte aanrader om een relaxte vakantie te houden .
Datum van verblijf: juli 2017
MtnManagement, Guest Relations Manager van Fortuna Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Thank you for all your nice comments and It would be our pleasure to welcome you again for another relaxing holiday:)
Dank je wel voor al jullie positieve commentaren. We kijken ernaar uit om jullie wederom te verwelkomen!
Regards from Fortuna Family:) / Met vriendelijke groet van De Fortuna familie

Beoordeeld op 16 februari 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch kleinschalig hotel waar elke gast op handen wordt gedragen. Het eten is zeer vers en lekker. Mooie omgeving. Zeer netjes en iedereen is super vriendelijk. We voelden ons er zeer welkom. Zeker nog eens het bezoeken waard. Top vakantie gehad.

Datum van verblijf: juli 2017