• Zwembad
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 328 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Club Aquarium(Icmeler)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Grand Aquarium(Icmeler)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Aqua(Icmeler)
TripAdvisor
30 mei 2018 beoordeeld

Was de eerste keer dat ik er was ,maar zeker niet de laatste keer,volgend jaar mei weer naar hetzelfde ,dus dat zegt genoeg
faciliteiten zijn goed ,kamer is schoon nette badkamer ,personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam
enorm leuk en gezellig hotel goed eten en aan te raden voor iedereen

Kamertip: vraag om een kamer aan de voorzijde (zeekant)
  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
MtnManagement, Guest Relations Manager van Fortuna Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dank u wel dat u de moeite heeft genomen een recensie te plaatsen over ons hotel en uw ervaringen te delen met andere reizigers. Fijn dat uw verblijf in Fortunabeach Hotel u zo goed is bevallen, dat doet ons plezier om te horen. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Warme groetjes van de Fortuna Familie

18 februari 2018 beoordeeld

De service was uitstekend, niks was teveel en veel vrolijke gezichten.
De kamer voldeed prima, De badkamer ideaal , zonder bad gewoon een inloop douche dus geen val partijen door de badkuip. Er is een goede lift aanwezig, dus voor ieder wat wils
Het eten was goed , bediening goed.
Omgeving prachtig, de zee en de bergen en het kanaal omringd door bloemen. Een boulevard met leuke tentjes en je zit zo in Marmaris ( niet gedaan, gezwommen zowel als zee 100 meter lopen als in het zwembad gewommen.
de manager Suphy, altijd netjes en wist de spirit erin te houden

Kamertip: Zij zee zicht, dus ik kon zowel naar de zee kijken en naar het kanaal bloemen. Kortom een echte aanrader om een relaxte vakantie te houden .
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
MtnManagement, Guest Relations Manager van Fortuna Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Thank you for all your nice comments and It would be our pleasure to welcome you again for another relaxing holiday:)
Dank je wel voor al jullie positieve commentaren. We kijken ernaar uit om jullie wederom te verwelkomen!
Regards from Fortuna Family:) / Met vriendelijke groet van De Fortuna familie

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch kleinschalig hotel waar elke gast op handen wordt gedragen. Het eten is zeer vers en lekker. Mooie omgeving. Zeer netjes en iedereen is super vriendelijk. We voelden ons er zeer welkom. Zeker nog eens het bezoeken waard. Top vakantie gehad.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 januari 2018 beoordeeld

Reeds 7 x geweest ! Verdere comentaar hoeft niet !
Gezellig, huiselijk, familiaal, vriendelijk verblijf.
Ligging is ideaal, vlak aan het strand en aan de rand van het gezellige centrum.
Neem een kamer met zeezicht en 't is een droomverblijf.
Verwacht geen grote luxe maar gezelligheid en gemeende vriendschap !

Kamertip: hoeksuites met zeezicht zijn super !
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Regards from Fortuna Family:) / Met vriendelijke groet De Fortuna familie

16 oktober 2016 beoordeeld

Komt hier al vele jaren met veel plezier.Vele bekende komen steeds weer terug,wat erg gezellig is.De rosé is van prima kwaliteit,wat ons goed doet smaken.Eten is prima,zoals ook de kamers.De personele bezetting is bijna constant,zodat hier ook herkenning is,altijd weer leuk!!.

Verbleef: mei 2016