Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en alles is super geregeld heerlijk eten en het personeel is super lief als je drinken bijna op is krijg je nieuwe en vooral Umut helpt ons super in het restaurant!
Zeker een echte aanrader voor iedereen je hebt apart gedeelde voor kinderen zowel strand als zwembad dus als je komt zonder kinderen kan je heerlijk relex aan het strand of zwembad liggen zonder giegelende kinderen te horen

Wij zijn hier voor 3 weken en we komen zeker uitgerust en ontspannen thuis

Wil je genieten van de zee of bij het zwembad liggen met eten om je heen of Misshien wel bij het 16+ zwembad alles is mogenlijk is Dit super grote en vooral mooie en fijne hotel

Datum van verblijf: mei 2019
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung van Sentido Orka Lotus Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2019

Dear celinetsjillert,

thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued.

It was a pleasure to be able to welcome you to our hotel. You have given great comments on our hotel which we think will help many future visitors.

We are happy that our service could meet your expectations – your review is much appreciated.

Hoping to welcome you again for a future holiday in Marmaris.

Warm regards,

Beoordeeld op 4 juli 2018

Voor de eerste keer naar dit hotel gekomen en we hebben van (bijna) elk moment genoten.

Sommige beoordelingen hier hebben mij afgeschrikt ivm de insecten, maar die zijn wij tijdens ons verblijf zeker niet tegen gekomen. Ook het eten was er heel lekker, elke dag waren er verschillende keuzes, voor ieders wat wils dus.

De fotografen die we daar hebben leren kennen waren echt toffe gasten. We hebben er elke dag wel een leuke babbel mee gehad zelfs als we besloten om geen foto's te laten nemen. Ook het ander personeel stond er steeds weer met een glimlach. Warm onthaal is daar dus de conclusie :)

Wij hadden een kamer geboekt met zijzeezicht, uiteindelijk een kamer met 'zeezicht' gekregen, zaten op gelijke hoogte met een ander gebouw en daar konden we over kijken, dat was ook een aangenaam pluspunt.

Nu er zijn enorm veel pluspunten aan het hotel en daar kan ik over bezig blijven, maar ik wil ook duiden op 2 minpunten:

1. Misschien niet voor iedereen een minpunt, maar mensen met gevoelige spieren zorg dat je de massages in het hotel NIET doet. Er staat wel relax massage, maar in feite krijg je een deeptissue massage. Na een aantal x te zeggen dat het pijn deed stopten ze niet, met als gevolg gekneusde spieren. (Heb hier niks van kunnen zeggen tegen het hotel omdat we de volgende dag al terug op de vlieger richting België zaten)

2. Omdat we pas een late vlucht naar huis hadden wilden wij de kamer nog tot 16u hebben zodat we nog konden zwemmen maar deze grap kostte 150 euro. Dit hebben we dus niet gedaan.

Maar al bij al een super hotel en super vakantie! (Afgezien van de gekneusde spieren dan)

PS.: ik raad wel aan om zo laat mogelijk in mei naar Turkije te gaan, persoonlijk vond ik het water nog wat koud.

Datum van verblijf: mei 2018
hotel_responsible, Guest Relations Manager van Sentido Orka Lotus Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear Ananaa_1994,

First of all we would like to thank you for having chosen the SENTIDO Orka Lotus Beach for your stay in Marmaris.
It is always a pleasure to hear what a good job the entire team has done to make you feel welcome and special during your stay.
A great pleasure to read you had overall a good time with us and enjoyed so the culinary offer cooked by our chef who does an incredible job to offer you fresh and high quality food.
It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Marmaris and we can't wait to welcome you here soon again.

Best personal regards from Marmaris

Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor de derde maal in dit hotel
Terug hartelijk ontvangen super vriendelijke staf en personeel
Werden bij het dinner steeds als vips behandeld door een verwelkoming van Bilal en zyn broer en kozijn
Bij het ontbijt door melek,mustafa,direct spontaan omhelst ook het andere personeel top

Wat betreft de gasten (Russen)
Schande wat het eten betreft dit is het eerste jaar dat ons opviel met hoeveel eten zy op tafel stonden een hap namen en weg schandalig noem ik dit
Het ergste was dat op een paar avonden zelfs geen keuze meer was van fruit of desserts
Gelukkig hadden ze wel ergens nog iets extra wat ik waardeer toen ik daarover m’n beklag deed
Maar het is nog steeds een top hotel

We komen zeker terug hier
Een toplocatie
Ik en m’n partner hebben genoten zaten op kamer 3403
De heren roose j en de keukelaere p

Datum van verblijf: mei 2018
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung van Sentido Orka Lotus Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Dear Bikerman2014,

Many thanks for your nice review here on TripAdvisor!

Moreover, it is a delight to know that you were especially satisfied with our staff’s work and service, as we always do our utmost to accommodate our guest’s needs.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Kind regards from Marmaris

Beoordeeld op 4 december 2017 via mobiele applicatie

Top kamer en heel lekker eten. Mooie omgeving en dicht bij alles. Toch was de manager niet vriendelijk. Hij sprak mijn man aan omdat zijn hemd niet voldoende toe was bij het eten. Hallo mijn man droeg op zijn minst een hemd er waren daar andere dingen te zien. Ook vonden wij het persoonlijk zeer vies dat er mensen waren die met volledige kledij het zwembad ingingen. Dit waarschijnlijk voor hun geloof waar ik wel respect voor heb. Maar om dit te doen in een zwembad waar iedereen in moet vind ik vies. Desondanks fijn verblijf.

Datum van verblijf: april 2017
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung van Sentido Orka Lotus Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2018

Dear Liselotte V,

Thank you for taking the time to write a review of your holiday at Sentido Orka Lotus Beach. We regret and apologize that you were disappointed with your stay. The satisfaction of our guests is very important to us. Feedback like yours help us to improve our service. Your remarks will be shared with the respective department heads.

We hope to welcome you back again someday in order to show you the differences we’ll have made by then.

Kind regards,

Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Alle facetten zijn aanwezig voor een onvergetelijke vakantie. Zwembaden en glijbanen voor de kids en ook de ouderen. Prachtig strand met heerlijke bedden. Alle barren op loopafstand. Ook sterke drank verkrijgbaar. Ontbijt, lunch, snack en diner zeer divers en iedere dag nieuwe gerechten. Kamers modern ruim en schoon. Ook de spa en massage is hier aan te raden. Wij deden een haman wat zeer goed bevallen is. Ook de kapper is een aanrader. De ligging van dit hotel is prachtig in een baai. Zeker om een keer terug te komen. Personeel is soms niet al te vrolijk, maar een glimlach doet wonderen. Ga er wel vanuit dat 5 minuten voor de eindtijd het buffet wordt opgeruimd.

Datum van verblijf: oktober 2017
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung van Sentido Orka Lotus Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear Erik T,

Greetings from SENTIDO Orka Lotus Beach.

Thank you taking the time to review our hotel. We are delighted that we have lived up to your holiday expectations and that you were pleased with ouroffered possibilities.

We look forward to welcome you back to our hotel soon!

Best regards,