Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.827)
Beoordelingen filteren
2.827 resultaten
Waardering van reizigers
1.694
687
273
99
74
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.694
687
273
99
74
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.827 beoordelingen
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Woensdag terug gekomen na een relaxt weekje met mijn moeder. Goede ligging van het hotel en tussen de bomen in. We konden zo de boulevard en het strand op lopen vanaf ons hotel. Winkeltjes op loopafstand. De kamer was mooi en ruim genoeg. Animatie was ook leuk! Hebben er 2 shows gezien. Zwembad temperatuur was nog iets aan de koude kant. Maar we vermaakten ons goed. Het eten was lekker en warm. Iedere avond gevarieerd eten. In de eetzaal was ober Kadir altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Hadden altijd een gezellig praatje. Bovenal een hele leuke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Suzannekoningx
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
managementTurban, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019
Google-vertaling

Dear Suzannekoningx,

We are very happy to read about your positive experience with our hotel and that you have enjoyed your time with us. Please kindly note that we have heated pools within the Spa area that you can use. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Trip Advisor and we look forward to welcoming you back in the near future and assure you of our best attention and services at all times.
Kind regards, Hotel Administration

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2018 via mobiele applicatie

Het eten is goed van kwaliteit maar smaakloos.
Wij hadden een voordeeltarief dus gaan we niet klagen.
We hadden ook een beetje afgezonder blok voor rallyminded mensen.
Prachtige locatie, alles goed georganiseerd. Allerlei beachpartys zonder hinder voor de hotelgasten.
De extra restaurants zijn geen meerwaarde, stom systeem om te reserveren . Die italiaan is te doen. Ge kunt gerust voor spotprijzen gaan eten . Taxis ook spotgoedkoop. Opletten zoals overal voor bedriegers.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Luc D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagementTurban, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018
Google-vertaling

Dear Luc D ,

Thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at Grand Yazıcı Club Turban.W e are pleased to note you were satisfied with some aspects of your experience but disappointed to see there were some areas which let you down. We appreciate that you have shared your disappointment. Constructive feedback always allows us to monitor and where necessary improve our services. Please do let us know if you have any questions or additional comments regarding your visit and we look forward to serving you again.
Kind regards,Hotel Administration

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Club turban in 2010 en 2011 eerder bezocht. Nu weer , hotel is nog steeds goed, ligt mooi, een geweldige koffiehoek waar je overheerlijke koffie kan krijgen. Je moet wel geduld hebben, want er staat altijd een lange rij, maar dat hadden wij er voor over! Bij het strand kon je heerlijk eten ook het hamburger restaurant en chinees ala carte was ook heel goed, wat wij erg jammer vonden , is als je s’morgens s’middags of s’avonds kwamen in de grote eetzaal kwam er veel te weinig personeel was . Als je mazzel had was er een schone tafel met bestek. Maar meestal niet. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Veel gewandeld want dat kan daar, hadden een mooie kamer maar hebben het daar nu wel gezien.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank keeshanny
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagementTurban, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018
Google-vertaling

Dear keeshanny,

We are very happy to read about your positive experience with our hotel and that you have enjoyed your time with us. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Trip Advisor and we look forward to welcoming you back in the near future and assure you of our best attention and services at all times. We would like to take this opportunity to thank you again for your insightful feedback. It is the guests' feedback that helps us to see the unseen and to better improve to a higher level.
We are looking forward to welcoming you again hopefully for another nice holiday here at Club Turban.
Kind regards,Hotel Administration

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 oktober 2018

is al de negende keer op 5 jaar dat we in dit hotel komen , altijd alles in orde ,de kamers in het hoofdgebouw zijn wat aan een upgrade toe , het eten lekker , personeel super zowel restaurant , bars , pool , enz .... , zeker de gasten van de beachbar en poolbar en de pool (ze weten wel wie we bedoelen)
volgend jaar zullen we er weer zijn in mei en september

Kamertip: we hebben altijd een superiorkamer in het hoofdgebouw met zicht op de zee , 4de verdieping
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank karelgastmans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagementTurban, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Dear karelgastmans ,

Thank you for your loyalty towards Grand Yazıcı Club Turban Hotel .
We are very happy to read about your positive experience with our hotel and that you have again enjoyed your time with us.
We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Trip Advisor and we look forward to welcoming you back in the near future and assure you of our best attention and services at all times.
Kind regards,Hotel Administration

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

De grote troef van dit hotel is zijn locatie aan de wandelpromenade tussen Marmaris en Icmeler. Zo zit je niet vast in je hotel, wat jammer genoeg vaak gebeurt in Turkije.
Ook de inplanting in de tuin, de logies en het eten zijn meer dan ok. De shows van een hoog niveau.
Het grote minpunt hier vonden we de netheid van de tafels. Zowel in het restaurant als in de bars is dit een werkpunt.
Hebben hier wel een fijne vakantie gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jean-Pierre v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagementTurban, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Dear jeepeebelgium ,

Thank you very much for your review of your recent holiday at the Grand Yazıcı
It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay and have remained satisfied with most aspects of the hotel. We always aim to ensure that all our guests have a memorable experience, please be assured that your feedback has been taken very seriously and has been passed to the relevant departments. Once again, thank you for sharing your comments with us. We hope you will choose to stay with us again and we can welcome you back to the Grand Yazıcı in the nearest future.
Kind regards, Hotel Administration

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken