4 juni 2018 beoordeeld

Dit hotel is prachtig gelegen en heeft alles voor een prachtige vakantie. Het personeel is over het algemeen zeer behulpzaam. De maaltijden zijn meer dan ok ,met een negatief punt. Het merendeel van de Russische en Britse hotelgasten hun gedrag is op het boertige af. De verspilzucht van deze "mensen" op voedselgebied is er ver over en hun gedrag naar het personeel is navenant boertig. Het personeel verdient een pluim door onder zulke omstandigheden nog te willen werken. Ik wil hier zeker nog terug komen en je mag een aap zijn lippen bewerken met lipstift het blijven apen (ik hoop dat ik hier de apen niet beledig want die gedragen zich beter als het gros van de hotelgasten)

Verbleef: mei 2018
Jülide K, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Dear M R ,

Thank you for choosing Grand Yazıcı Club Turban.
We are very happy to read about your experience with our hotel facilities, room, food and services. It is very pleasing to read how much you have enjoyed your time with us.
We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Trip Advisor and we look forward to welcoming you back in the near future and assure you of our best attention and services at all times.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik schrijf deze review gedurende mijn verblijf bij Grand Yazici Club Turban van 4 t/m 18 mei.
De naam Grand is wel van toepassing. Het is al 740 passen van mijn kamer naar de eetzaal. Het hotel ligt in een bosrijke omgeving tussen het stand en een hoger gelegen drukke weg. Ik ben al bekend met Marmaris en wist de ligging van het hotel. Maar dat het zo groot was dat kun zie je er aan de buitenzijde niet van af. Doordat het hotel tegen een berg aan ligt moeten er ook de nodige hoogteverschillen genomen worden. Ik raad dit hotel af voor mensen die slecht ter been zijn. De helling achterop het resort deed mij denken aan de Keuteberg in Valkenburg niet zo hoog wel zo stijl.

Mijn kamer bevind zich achterop het park in een van de 3 hoge gebouwen.
De kamer is ruim en er staat een hard tweepersoons bed en een eenpersoons bed. Er hangt een 32" tv 1 kledingkast met weing ruimte. Genoeg voor mij alleen, maar als je met een gezin bent heb je volgens mij te weing ruimte. In deze kast staat ook een redelijk grote kluis. Hij is gratis, maar de bevesiging is niet alles. Hij is alleen geborgd tegen het dunne  achterwandje van de kast. In de kamer staat verder een bureautje met daarin de minibar en bovenop een waterkoker met koffie en thee met 2 stopcontacten en een laag bankje voor je koffer. De badkamer komt gedateerd over met een bad en douchegordijn.
Dit verdient bij mij geen 5 sterren.
Tevens zijn de kamers erg gehorig.
Je hoort de tv van de bovenburen en die daarboven bijna letterlijk.
Laat je Bluetooth speaker maar thuis.
Door de ligging tussen de bossen bleef de kamer aardig koel.
Wat ik mooi vond aan voornamelijk het balkon is dat er veel wildleven in de tuin is. Eekhoorntjes, salamanders, hagedissen en mooie vogels.
De schoonmaak was perfect.

Het eten;
Het ontbijt is uitgebreid alleen een gedekte tafel was onvindbaar. Dus iedere keer zelf maar bestek  gepakt. Wat meerdere mensen deden.

Lunch;
In de eetzaal een beetje hetzelfde als s'avonds maar dan minder uitgebreid.
Beneden voor het strand fastfood en salades.

Het diner vond ik karig.
De smaak erg neutraal.
Lange rijen bij het showcooking gedeelte. Hier komt ook weer bij dat er geen lege tafel te vinden is. Heb je een tafel gevonden dan mag je hem zelf dekken want het personeel is elders bezig.
Sta je op dan zit er iemand anders.
Wat je er ook op had staan.
Zelf je drinken halen vind ik ook geen 5 sterren service.
Tot overmaat van ramp vanavond plastic bestek. Ik ben niet op oefening, ik zit verd...  in een 5 sterren accommodatie.  Haal er maar 2 sterren af.
Ik heb verschillende tijden geprobeerd en iedere keer hetzelfde gelazer dus ik ga vanaf nu iedere avond uit eten. Dat scheelt me een hoop irritatie en het eten smaakt ook beter.

Koffiebar is een leuke aanvulling alleen traag. Vaak een lange rij.
Je staat er vaak meer dan 10 minuten te wachten.

Zwembaden.
Weinig gebruik van gemaakt.
De mogelijkheid tot stille zwembaden is dan wel mooi.

Wifi
De eerste 2 dagen was het redelijk maar na een dag of 3 is volgens mij de bandbreedte verkort en was een YouTube filmpje al moeizaam.
Ik raad iedereen aan die netflix wil kijken dit thuis te downloaden.

Conclusie;
Hotel doe iets aan je eetzaal/restaurant.
Jullie hebben te weinig ruimte, personeel en bestek om jullie gasten te voorzien van een fatsoenlijk diner.
Kies een degelijke manager en laat personeel de tafels tijdig schikken en niet alleen afruimen.

Het park is wel goed verzorgd.

White party op het stand was leuk.

Wifi snelheid en ontvangst achterop het resort een drama.

Personeel dat staat te bellen terwijl je wordt geholpen vind ik niet netjes.
Toch is dit vaak voorgekomen.

Een groot pluspunt vond ik de hotel spa.
Toen ik aankwam zat alles zo'n beetje alles vast wat vast kon zitten en nu is alles vakkundig losgemaakt in een aantal behandelingen voor een redelijke prijs.

Bezetting.
Voornamelijk oostblok, Engelsen en wat Nederlanders en Belgen.
In de weekends komen er veel Turken.

Ik snap niet dat dit hotel zoveel terugkerende gasten heeft.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Jülide K, Ass. to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Thank you for taking time to share your review after your recent stay at our hotel . We are pleased to note you were satisfied with some aspects of your experience, but disappointed to see there were some areas which let you down. We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience which may have been caused. However we would have loved to be informed right away during your stay at the hotel . This would have given us the chance to solve raised issues immediately . Our guest relations team is always at the resort and ready to assist our guests wherever and whenever they aquire their assistance . We always aim to ensure that all our guests have a memorable positive experience, please be assured that your feedback has been taken very seriously and has been passed to the relevant departments. We are very sorry to hear of your less-than-satisfactory dining experiences. The comfort of our guests is our highest priority and we would like to assure you that we will continue to conduct the necessary training to ensure that our associates deliver the positive and engaging communication that we are committed to deliver. We really hope you will reconsider and return to us again and we hope sincerely that we can change your impression about our resort. Once again thank you for your feedback.

9 mei 2018 beoordeeld

Grand Yazici Club Turban is een goed hotel maar je kan het niet vergelijken met een echt Turks 5 sterren hotel zoals bijvoorbeeld een Barut hotel. Maar de prijs is ook niet hetzelfde. Het verschil ligt hem vooral in details. In het buffetrestaurant bijvoorbeeld heeft het sinaasappelsap 's morgens niks te maken met echt sinaasappelsap. De service in het buffetrestaurant is minimaal, indien je drank wilt hebben, ga je die best zelf halen. De kwaliteit en variëteit van het eten is in orde. De kamers zijn qua grootte aanvaardbaar. De badkamer is nogal klein en de opbergmogelijkheden zijn ook beperkt. De airco wordt blijkbaar centraal bediend en werkte tijdens ons verblijf dus niet.
Maar het hotel heeft ook zijn goede kanten: prima ligging, mooi strand en zwembad en voor de koffieliefhebbers is het een paradijs.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Jülide K, Assistant to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Dear Yben ,

Thank you for taking your precious time to write a review after your stay. First of all, we appreciate your comments and are glad that you liked our facility and our location in general. We will share your concerns regarding some aspects of our hotel with our team and managers . However, we will do our best to lead Grand Yazıcı Club Turban Hotel to a better improvement. We would like to take this opportunity to thank you again for your insight feedback.
We hope that you will visit us again in the near future .

5 september 2017 beoordeeld

Het hotel ligt in een prachtige baai, omgeven door bergen. De zee is zo helder dat je de vissen kan zien zwemmen. Het terrein is heel groen. Er loopt een boulevard langs het hotel en op loopafstand zijn winkeltjes en een klein centrum te vinden. Met name de à la carte restaurants (specifiek het visrestaurant) zijn aan te raden. Ook de koffie corner is erg leuk om zowel 's middags als 's avonds wat te drinken. Dit was onze eerste vakantie in Marmaris die wij hebben geboekt via onze vaste touroperator Prettig Reizen. Wij zijn erg tevreden teruggekomen, zeker aan te raden.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Jülide K, Assistan to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear myora123 ,

Thank you for taking the time to write such a positive review regarding your stay.
It is great to know that you have chosen our resort for your holiday destination the first time and that the associates of our resort have made your stay at pleasant one. The genuine care and comfort of our guest is always our highest mission.
Please be assured that your next visit will be even more pleasant , as we continuously strive to provide the most memorable and unique stay for our guests. We are looking forward to welcome you again next season .

18 augustus 2017 beoordeeld

Dit is een van de beste in Marmaris, tussen groen maar ook net aan een boulevard en midden in de stad. Overal goed bereikbaar. Verdiend oprecht zijn 5* wij zijn er twee keer achter elkaar geweest (2014 en 2015 juni) met kinderen super te doen. Eten gewoon geweldig, vergader zaal openen voor gezinnen is super!! kinderen kunnen daar lekker rennen terwijl ouders aan het eten zijn. Stand super wel kiezels hierdoor erg helder water neem je waterschoenen mee en probleem opgelost.

Enige minpunt weinig speeltoestel in zwembad voor aller kleinste!!

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Jülide K, Assistant to General Manager van Grand Yazici Club Turban, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Geachte gasten,

Wij danken u hartelijk voor uw beoordeling over ons hotel en wij hopen uw snel weer te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,