Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik vind het animatie team heel geweldig vooral dj Tiësto en Antonio en natuurlijk Zafer
Hartelijk dank
De kamers vinden wij ook goed
Mooie vakantie oord, we hebben een leuke vakantie gehad! Het eten kan wel beter, we hadden gehoopt op meer variatie.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 3 juli 2016

Eten was goed 5 x per dag er was van alles wat .
Personeel waren over het algemeen vriendelijk.
De directeur reageerde goed als er problemen waren dus hij was altijd oplossing gericht .
Kamers waren minder , Toilet bril zat los, geen veiligheid beugel in de badkamer, die heb je wel nodig door de hoge instap.
Bij ons op de kamer was een opklapbed bij geplaats op ons verzoek die hing aan elkaar van ellenden maar je kon er wel op slapen. Aandacht punt voor het hotel .
In de gangen stonden op klapbedden , schoonmaakkar, daar door toont het allemaal wat rommelig , lift werkte niet altijd , de eerste week werd de zwembad douch als op slag plaats gebruikt voor de ligt bed kussens , de tweede week waren die weg gehaald , maar bleef smerig ( aandacht punt )
Doordat er veel eten naar de kamers werden mee genomen, kwam je al die troep op de gangen tegen. Ik begrijp niet waarom dit nodig is er was er genoeg in het restaurant te eten. Ik zie dit vaker terug door mensen die niet zo goed met de vrijheid om kunnen gaan.
Misschien een optie voor het hotel geen etenswaren meer mee nemen naar de kamers.!!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

8 dagen hier geweest we hebben het super naar ons zin gehad. Goed eten!
En leuk zwembad voor de animatie en spelletjes moet je in gedeelte C zijn. Veel mensen waren hiervan niet op de hoogte.
Groot compliment voor Sinan chief van de bar maakt heerlijke cocktails en altijd gezellig ! De obers werken heel hard ondanks dat het heel warm is maar altijd met een lach. Icmeler is een leuk dorp waar altijd wat te doen is.
Wij komen zeker terug in dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 oktober 2015 via mobiele applicatie

Leuke vakantie , super hotel voor de kinderen aquapark , het animatie team is super voor kinderen geen moment van verveling, zeer ruime familie kamers en heel proper , het eten is lekker en genoeg keuze , personeel zeer behulpzaam en vriendelijk , we hebben een fantastische vakantie gehad . We komen zeker terug het is de moeite waard , zeer goed hotel voor kinderen !! Grts Monique en familie

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 8 september 2015

Super gezellig hotel, gastvrij personeel, lekkere zwembaden, Chameleon is een super leuk animatieteam!! Prijs kwaliteit is top. Je betaald hier niet de hoofdprijs maar krijgt alles wat je nodig hebt. Sommige mensen zijn kritisch over het eten maar misschien moet je dan je eisen wat naar beneden bijstellen. Het is prima!! Zeker een aanrader!! Volgend jaar weer

Datum van verblijf: juli 2015