Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super fijne vakantie gehad. Mooi hotel, grote kamers en badkamer. Animatie was erg gezellig. Eten was minder. Veel hetzelfde eten en vaak koud.

Icmeler is een mooi en groot dorp erg maar ons zin gehad!

Datum van verblijf: juli 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 20 september 2017

We are so thankful to receive your review about our hotel and our colleagues.

Your observations and feedbacks will definately be taken into consideration by our management. As we are always giving the priority to our guests' opinions, we will be more careful on those issues.

We will be so pleased to see yourselves at our hotel again.

Beoordeeld op 17 december 2015

Al inclusief gezellig goed eten, word iets minder als wat jaren geleden,maar blijft erg mooi.
Prive strand en overal marktkraampjes en een boulevard.
De kamer was erg mooi maar beetje klein,komt omdat wee hoog in een hoek zaten,hotel is van buiten net zo mooi als een sprookje.

Kamertip: Zo hoog mogelijk.
Datum van verblijf: oktober 2015

Dear Guest

We thank you for sharing your thoughts with us.

We are really pleased to know that we have provided you a good holiday at Martı Resort Deluxe.

We would like to see you again at our hotel.

Beoordeeld op 31 augustus 2015

Voor de 3e keer naar dit hotel geweest en het was weer helemaal geweldig. Eten, drinken, personeel, ligging zijn allen geweldig! Enorme aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooi en rustig hotel!

Datum van verblijf: augustus 2015
martiilk, Manager van MARTI La Perla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2015

Dear Suzanne;

Hello and thank you for sharing your experience here on TripAdvisor. We’re very happy to hear that you enjoyed the beautiful property here, in our hotel Marti La Perla.

We are appreciated for the kind review and also happy that you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back one day soon.

Beoordeeld op 27 juli 2015

prima hotel voor wie tot rust wil komen goede prijs-kwaliteit verhouding rustig animatieteam , wel beperkte buffetten maar er is voor elk wat wils , 1 bar op tot 2 uur koffiebar 24-24 .Het zéér toeristische Ismeler is op amper 250mt en het drukke Marmaris op 8 km

Kamertip: kamer met zee zicht zijn aan te bevelen enkel in de voormiddag zon
Datum van verblijf: juli 2015

Dear Guest

We thank you for sharing your thoughts with us.

We would like to see you again at our hotel.

Beoordeeld op 20 juli 2015

we hadden een rustige kamer op de 5de verdieping. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en de mini-bar opgevuld. Badkamer was groot met een grote, hoge regenval-douche en een grote wasbak. Wij hadden geen problemen met de afvoer, alles was perfect! Nadat we het plaatje van de sleutel hadden gehaald en in het contact gestoken hadden bleef de airco de hele dag aan en was de kamer lekker koel.
De service was uitstekend, het personeel was heel vriendelijk, beleefd en uitermate zorgzaam. Zowel in het restaurant, aan de bar of bij de receptie. Helaas was het eten weinig gevariëerd. Dit is echt wel een punt wat verbetert moet worden! een goed alternatief is hier het á la carte restaurant wat 5 Euro p.p. extra kost. Hier hebben we echt lekker kunnen eten.
Het hotel heeft een mooi strand en mocht er geen ligstoel meer over zijn, dan wordt er meestal meteen naar een alternatief gezocht (wij mochten in een van de strandhutten liggen).
Het animatieteam bestaat uit lieve geïnteresseerde mensen, die ook maar doen, wat hun opgedragen wordt. Zelf vinden ze de show 'savonds ook niet altijd geweldig, maar toch doen ze hun best er toch iets leuks neer te zetten!

Voor ons was het een enorm fijne vakantie, vol lieve, zorgzame mensen, een goed hotel (met verbeteringsmogelijkheden) en veel lol. We hebben erg genoten en zijn uitgerust teruggekeerd :-)

Datum van verblijf: juli 2015
martiilk, Yönetici van MARTI La Perla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2015

Dear Kimberley,

Thank you for your kindness and supporting feedback about our hotel and our collagues.

We are so gald if we really could provide you a wonderful holiday during your stay. We definately feel much better when our guests feel comfortable and happy.

We would like to host you again at our hotel Martı La Perla.