Beoordeeld op 10 juli 2018

Een 3 sterren hotel simpel maar goed en schoon.Wij waren op basis van HP. Het ontbijt was voldoende met o.a koffie cappicino en vruchtendrank..broodjes waren vers. het avond eten was 3 sterren hotel waardig....simpel maar op smaak en goed warm....het zwembad was goed...alleen jammer van die mensen die bedjes reserveren.
Strandje was prima....verder s avonds leuk om langs de boulevard te lopen en te kijken in het stadje.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Super goed hotel met een super mooi uitzicht over içmeler en Marmaris. Eten erg goed niks te klagen. Kamers netjes en schoon.
Vanuit de Facebook groep Dutch içmeler lovers door ervaring van leden dit hotel geboekt. Ook op zoek naar leuke tips bezoek dan eens de Facebook groep Dutch içmeler lovers. Voor leuke ervaringen en tips over içmeler

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Van 10 tot 22 juni zijn wij 12 dagen in hotel golmar beach geweest. Geweldig hotel en zeker waard tegen over de prijs die je betaald.

Schoon hotel , eten is prima voor ieders wat wils en elke avond andere dingen. Vriendelijk personeel en een goede spa in het hotel. De kamers zijn wat gedateerd, maar zijn keurig schoon douche is goed en de bedden liggen lekker.
Het uitzicht vanaf balkon is adembenemend. Ook de ligging van het hotel is mooi en je zit zo in het centrum .

Wij hebben heerlijk genoten, komen in september weer terug voor 3 weken .

Voor de içmeler liefhebbers, op Facebook is er een leuke içmeler groep Dutch Içmeler lovers. Zo kom je al in de vakantie sfeer

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2014

Net terug na 2 weken bij deze hotel. Gebouw op zich goed, maar sterk verouderd. Goede uitzicht vanaf balkon. De receptiemedewerker die meestal zat was zeer onvriendelijk en onbehulpzaam. We moesten meerdere keren vragen om een koelkast (waarvoor je 1 euro per dag voor betaal) voordat ze eindelijk na meerdere klachten het regelde. Airco kost je zelfs 5 euro per dag -hebben we niet gedaan. Het eten was matig -meestal was de brood bij ontbijt een dag oud , en het hoofdgerecht voor avondeten bestond uit kip (iedere dag) en friet (iedere dag) en eens per week vis (Engels style) en friet. Na enkele dagen was de eetlust sterk verminderd. We sliepen slecht door de urenlang geblaf van honden aan de overkant van de straat die bij ieder passerende auto of voetganger of wat ook begon en hield er niet op.
Het strand was zo vol met bedden dat je nauwelijks tussen kon lopen en had een totaal tekort aan gezelligheid. De Wifi was zelden bruikbaar op de kamers. Af en toe had je een verbinding voor een paar minuten, meestal niet. Dit was alleen in de lobby bruikbaar. Mijn advies -niet boeken.

Kamertip: kies een kamer die aan de zijkant is -dan heb je mogelijk minder last van de blaffende honden s'nachts
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 2 april 2014

Wij zijn hier nu 2 keer geweest (all inclusive). Waren beide perfecte vakanties. Het uitzicht vanaf het diner balkon is adembenemend! Eten is gevarieerd en goed. Heerlijk zwembad en het strandje is ook ideaal. Ook is het fijn dat je erg dichtbij het busje kan pakken en het eerste opstappunt is dus eigenlijk altijd plek.

Datum van verblijf: mei 2013