“Nieuwe naam is Alias Grill.”
Beoordeling van Alin's Grill Bar

Alin's Grill Bar
Geclassificeerd als nr. 32 van 153 Restaurants in Icmeler
Keukens: Barbecue, Gezond, Café, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Het zit wat achteraf maar wel aan een hoofdweg dus makkelijk te vinden. Zeker een bezoekje waard. Uitgebreide kaart.

Datum van bezoek: mei 2019

8 september 2015 beoordeeld

lekker eten voor een goede prijs , wij hebben hier a regelmatig gegeten en is altijd super. Volgend jaar zeker weer.

Datum van bezoek: augustus 2015
30 augustus 2015 beoordeeld

We komen aantal jaren bij Alin's gril in Icmeler en het blijft een erg goed restaurant. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Je moet zeker de fejita's uitproberen, erg lekker!

Datum van bezoek: augustus 2015
9 oktober 2013 beoordeeld

Super lekker gegeten en mijn verjaardag gevierd! Niks was te gek want toen ze wisten dat ik jarig zou zijn die dag hadden ze de zaak versierd en een overheerlijke taart gebakken!! Zeker de moeite waard om bij Alin's te gaan eten!

Datum van bezoek: september 2013
17 augustus 2013 beoordeeld

Gezellig restaurant, goed eten en leuke bediening. Goed gevulde borden en we kregen van de zaak een hele lekkere chocolade toetje met ijs en ook nog thee/koffie.

Datum van bezoek: augustus 2013

Reizigers die Alin's Grill Bar bekeken, bekeken ook

Icmeler, Marmaris District
Icmeler, Marmaris District

In Alin's Grill Bar geweest? Deel je ervaringen!